برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پویان صنعت خمین

فروش عمده مکمل سوخت و اعطا نمایندگی فروش

فروش عمده مكمل سوخت و اعطا نمايندگي فروش

مکمل سوخت P.S.Kکد 130 OBT
پس از مصرف این مکمل می‌توان تاثیر محسوسی را در کاهش مصرف بنزین و همچنین بهبود عملکرد موتور و انژکتور خودرو شاهد بود. عملکرد این مکمل به این صورت است که با اضافه کردن محتویات یک عدد از آن به باک بنزین خودرو (تا30لیتر)، کل مسیر سوخت رسانی را از رسوبات و آلودگی های موجود در انژکتور و موتور تمیز کرده (این محصول رسوبات موجود روی دریچه های انژکتور، سوپاپ های ورودی، شمع موتور و محفظه احتراق را از بین می برد و از تشکیل مجدد آنها جلوگیری می‌کند) و به عملکرد بهتر موتور و انژکتور خودرو کمک کرده که در نتیجه با کاهش مصرف سوخت و افزایش نسبی شتاب و سرعت خودرو همراه خواهد بود. این ماده از تمام اجزای تشکیل دهنده سیستم تزریق سوخت مراقبت کرده و کل سیستم سوخت رسانی را از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.
امروزه با توجه به ظرافت و پیچیدگی موتورهای بنزینی خودروهای پیشرفته استفاده از مکمل های سوختی را نمی‌توان نادیده گرفت. نیاز به بنزین با درجه اکتان بالاتر بخصوص در موتورهای توربو احساس می‌شود که این امر با استفاده از اکتان افزاهای با کیفیت و مورد اعتماد که از سوی کارشناسان و متخصصان این حوزه نیز بسیار توصیه شده است، برطرف می‌شود. از ویژگی های منحصر به فرد اکتان بوستر P.S.K میتوان به طراحی دو منظوره آن اشاره نمود که علاوه بر افزایش درجه اکتان و آرام تر سوزی سوخت، دارای نوعی شویندگی تکنیکی است که کک و صمغ و دوده های ناشی از احتراق ناقص بنزین و یا بنزین کهنه (بیش از 6 ماه) را در خود حل کرده و سبب تنفس هر چه بهتر موتور خودرو می‌شود. واضح است که این کک و صمغ ایجاد شده باعث گرفتکی مجاری و منافذ تنفسی انژکتور موتورشده و این امر علاوه بر بهم ریختگی مخلوط سوخت هوا در موتورخودرو باعث تشدید تشکیل کک بر روی سطوح درون موتور، کاهش راندمان موتور و لرزش محسوس و یا نامحسوس آن می‌شود. استفاده از این محصول مزایای دیگری نیز برای موتورهای بنزینی دارد و علاوه‌بر بالابردن درجه اکتان به میزان تا 5 واحد برای بنزین های دارای کیفیت یورو 3 و 4و بالابردن درجه اکتان به میزان تا 15 واحد برای بنزین های با کیفیت پایین تر ، موجب افزایش قدرت موتور، پاکسازی انژکتور و موتور، کاهش صدای موتور و افزایش طول عمر کاتالیزور و اگزوز می‌شود.
بطور خلاصه:
 به دلیل دارابودن ترکیبات آلی با سطح بالای اکسیژن ، موجب احتراق کامل سوخت در محفطه احتراق گردیده وموجب کاهش مصرف سوخت، همچنین تبخیر کمتر بنزین میگردد.
 جذب و حذف رطوبت
 پاکسازی سیستم سوخت رسانی
 کاهش ناک و کوبش موتور
 افزایش قدرت (3 اسب بخار)
 آسیب کمتر به محیط زیست

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پویان صنعت خمین، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

پویان صنعت خمین
پویان صنعت خمین
آگهی: فروش عمده مکمل سوخت و اعطا نمایندگی فروش
پویان صنعت خمین