برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آقای امداد

امداد خودروی آقای امداد در شمال، جنوب،شرق و غرب تهران

امداد خودروي آقاي امداد در شمال، جنوب،شرق و غرب تهران

آقای امداد از سامانه آنلاین برای موقعیت یابی مکانیک ها و یدک کش های خود مجهز است. افراد متخصص ما در بهترین موقیت ها برای یاری رساندن به خودرو حضور داشته باشند. امداد خودروی غرب تهران شامل خدماتی مانند مکانیک سیار،پنچرگیر،بنزین، یدک کش ، کفی و باتری به باتری است. این خدمات در غرب تهران که شامل منطقه 5 ، 21 و 22 ، پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان است آماده خدمات رسانی هستند.ما تمام تلاش خود را کردم تا تیمی مجهز و حرفه ای از امدادگر ها هستند کنار خود جمع کنیم و بهترین نتیجه را دریافت کنیم.

شما برای دریافت خدمات از ما کافی هست به دفتر مرکزی ما زنگ بزنید یا با استفاده از اپلیکیشن ما درخواست خود را به سادگی ارسال کنید. نزدیکترین امدادگر ما برای شما ارسال می شود. شماره تماس دفتر مرکزی 02148287به صورت 24 ساعته است.

آقای امداد شرکت با مجوز رسمی خدمات امدادی است که خدمات شامل یدک کش ، کفی ، دکل ، مکانیک سیار،باتری به باتری ، پنچری، بنزین ارائه می دهد. آقای امداد با استفاده از سامانه آنلاین مبتنی بر موقعیت تمام امدادگر را ثبت می کند و تمام فعالیت امدادگر ها را برسی تا هزینه طبق استاندارد و خدمات با بهترین کیفیت انجام شود. مناطق که ما امداد خودرو شمال تهران را انجام می دهیم شامل محله های تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی، ظفر، درکه، صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، اوین، دروس، مینی‌سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، سعادت‌آباد، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، ازگل، فرمانیه، باغ فردوس، جردن، قیطریه است.

امدادخودروی شرق تهران شامل خدمات سیار،یدک کش،کفی
خرابی وسیله نقلیه و نیاز شهروندان به امدادهای سیار، آن هم در شرایطی که نه خودروها کیفیت قابل قبولی دارند و نه جاده های کشور استانداردند، موضوعی بدیهی است؛ نیازی غیر قابل اجتناب که به دلیل نظارت ناکافی و ساختار معیوب خدمات رسانی به در راه ماندگان به فرصتی برای کلاهبرداری و تحمیل خسارات سنگین به رانندگان تبدیل شده است. اما خوشبختانه با ورود و نظارت اتحادیه ی صنف اتوسرویس،کارواش،تعمیرگاه،پارکینگ و امدادخودروی تهران این مشکل نیز برطرف شده است.

در راستای ساماندهی امدادخودروهای حمل وتعمیرکاران سیار فعال در سطح شهر تهران براساس ابلاغیه ی وزارت صمت فقط امدادخودروهایی مجاز به فعالیت هستند که که دارای مجوز از سمت اتحادیه و دارای آرم و علائم می باشند.

امداد خودرو جنوب تهران یدک کش،مکانیک سیار،باتری،پنچری
آقای امداد با 13 سال سابقه امدادی است که دارای یک سامانه آنلاین برای برسی و نظارت برای امدادگرها ایجاد کرده که بتوانند قیمت ثبت شده و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. خدماتی امداد خودرو جنوب تهران که آقای امداد ارائه می دهد شامل یدک کش ،باتری به باتری،مکانیک سیار،کفی،تامین قطعه است. خدمات ما در منطقه های جنوب تهران شامل مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه)، منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران، سیروس انجام می شود. شما می توانید فقط با یک تماس نزدیکترین موقیت خود را مشخص کنید تا سریعترین امدادگر برای حل مشکل شما بیایند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آقای امداد، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

آقای امداد
آقای امداد
آگهی: امداد خودروی آقای امداد در شمال، جنوب،شرق و غرب تهران
آقای امداد