برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جهانگیری

کپسول نشت یاب سیستم کولر اتومبیل

كپسول نشت ياب سيستم كولر اتومبيل

کپسول نشت یاب سیستم کولر اتومبیل
این کپسول نشت یاب دارای نوعی ماده فلورسنت می باشد که قادر است سیستم کولر خودرو شما را در عرض مدت کوتاهی نشت یابی نماید . این نشت یاب بعد از تزریق بداخل سیستم با گاز ترکیب شده و در عرض چند ثانیه از محل نشت بیرون زده و آنرا مشخص می نماید .
دقت و سرعت بالای این روش برای پیدا کردن نشتی های ریز که حتی دستگاه های الکترونیکی نیز از تشخیص آن عاجز هستند مورد تایید تمامی خودرو سازان مطرح دنیا قرار گرفته است و هم اکنون این ماده نشت یاب در اکثر خودروهای ساخت کمپانی های خارجی که وارد ایران می شوند وجود دارد .
باید توجه داشت روش های سنتی متداول از جمله تست نشتی با فشار باد و کف صابون بدلیل ورود رطوبت و گرد و غبار به داخل سیستم , از کارایی سیستم می کاهد و کولر شما دیگر آن سرمای اولیه خود را نخواهد داشت .
برای مشاهده بهتر و دقیقتر محل نشتی ها از یک چراغ قوه مخصوص با نور UV به همراه عینک UV استفاده می گردد که می توانید این دو را به همراه ماده نشت گیر خریداری فرمایید .
کپسول نشت یاب برای کولر خودرو هایی که با گاز R134a کار می کنند موجود می باشد و روش استفاده از این کپسول بسیار ساده بوده بطوریکه هر فرد به راحتی می تواند برای خودروی خود استفاده نماید .
این کپسول مربوط به شرکت NEVISCO کانادا است و بر روی تمامی خودرو های سبک و سنگین قابل استفاده می باشد .
این کپسول در 2 اندازه 60 گرم و 150 گرم بسته به نوع خودرو , عرضه می شود و توسط شلنگ مخصوص تزریق بداخل سیستم خودرو تزریق می گردد که می توانید شلنگ را به همراه کپسول تهیه فرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن اطلاعات فنی می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید
www.sarmabazar.com
https://t.me/ir_nevisco

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جهانگیری، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

جهانگیری
جهانگیری
آگهی: کپسول نشت یاب سیستم کولر اتومبیل
جهانگیری