برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
احمد احمدی

زمین ساحلی در حال پیشرفت

زمين ساحلي در حال پيشرفت

لازم به توضیح ست این زمین در خوش آب و هوا ترین منطقه ساحلی توریستی لاهیجان به مساحت 350متر مربع با چشم انداز جنگل و دریا واقع شده است.
این زمین دارای امکانات اولیه ای همچون آب، برق، گاز و تلفن می باشد.
همچنین اگر شما از جمله اشخاصی هستید که از سادگی و خلوت بودن محیط زمین در شمال لذت می برید و دوست دارید با خرید یک زمین ساحلی، زمین دیگری بر زمین شما مشرف نباشد، این گزینه بهترین گزینه پیش روی شماست. در ضمن خرید زمین ساحلی خواسته ی اکثر خانواده های ایرانی است.



قیمت پیشنهادی فروش زمین توسط مالک با توجه به توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر ساحلی سحرخیز محله لاهیجان و نزدیک به جاده و کوه، و دریا با دسترسی آسان با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت 157 میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش زمین ساحلی تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است و قیمت نهایی در زمان مذاکره با مالک مشخص می گردد.


در خصوص خرید زمین در شمال چنانچه مد نظر شما زمین شمال و با قیمت مناسب می باشد، توصیه ما به شما حتما بعد از بازدید مواردی مشابه رنج قیمت، این زمین شمال را هم در آخر مدنظر داشته باشید. هر چند که به احتمال زیاد در نهایت این خرید زمین ساحلی یکی از گزینه های با ارزش بالا در لیست شما قرار خواهد گرفت.
-این زمین ساحلی یک منظره فوق العاده و امنیت بالا دارد.
– این زمین ساحلی در سحرخیز محله لاهیجان تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده دارد.
– این زمین با قیمتی مناسب و منصفانه است.
آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید زمین در شمال باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.
اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این زمین در سحرخیز را به شما پیشنهاد می کنیم.
شهرهای استانهای شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر لاهیجان به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش زمین هستند که این شهرهای زمینی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای زمینی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید زمین تبدیل کرده است.
زمینهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید زمین در ایران محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال مهاجرت کنند.


لطفا با آقای احمدی تماس بگیرید 09119453417

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

احمد احمدی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

احمد احمدی
احمد احمدی
آگهی: زمین ساحلی در حال پیشرفت
احمد احمدی