برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی نوبخت(شرکت ویلانما)

طراحی و اجرای انواع سقف های شیبدار ویلایی

طراحي و اجراي انواع سقف هاي شيبدار ويلايي

تولید ، طراحی و اجرای سقف های ویلایی

انواع تایل هایی که برای پوشش سقف ویلا مورد استفاده قرار می گیرند:
شینگل
دکرا
آردواز
آندوویلا
تایل نیوزلندی
تایل سنگریزه ای
آندولین
ورق های طرح سفال
ورق گالوانیزه
ورق های UPVC
ورق های فلزی
ورق های فلزی با روکش شنی
تایل پرچین
رایکا
ورق های ذوزنقه
ورق های سینوسی
ورق های شادولاین
ورق های طرح سفال
ورق های طرح سفال ورق های گالوانیزه رنگی هستند. در برابر عوامل مختلف جوی و محیطی، پوسیدگی، تغییر رنگ و خردگی فوق العاده مقاوم اند. ورق های طرح سفال به سه دسته تقسیم می شوند: ورق های طرح سفال پالرمو، ژنوا،رایکابام و پرچین. از ویژگی های این ورق ها می توان به قیمت پایین، سبک بودن، ثبات رنگ و زیبایی اشاره کرد.الیاف معدنی، الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی مخلوط با آب ساخته می شود. این مواد تحت فشار و حرارت زیاد به صورت صفحات مسطح در می آیند که برای پوشش انواع سقف های شیروانی و شیبدار مورد استفاده قرار می گیرند. آردواز در بازار به صورت خام عرضه می شود و قابلیت رنگپذیری دارد بنابراین می توانید آن را متناسب با سلیقه تان رنگ کنید و حتی رنگ آن را پس از مدتی تغییر دهید. ظاهر آردواز تقریبا شبیه به بتن است. امروزه به منظور حفاظت از محیط زیست آردواز بدون آزبست یا فاقد آزبست تولید می کنند.

آندوویلا: آندوویلا از مواد اولیه ی طبیعی ساخته می شود و ورقی است که برای پوشش سقف های شیروانی و شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق پوششی محصول اصلی گروه آندولین فرانسه و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و اقلیمی است.


دکرا: دکرا تولید کشور نیوزلند است و به آن تایل سنگریزه ای یا تایل سنگدانه ای هم گفته می شود. این پوشش برای سقف های شیبدار به کار برده می شود و با استفاده از مدرن ترین فناوری ها تولید می شود. فرمدهی دکرا طی 7 مرحله انجام می شود و از فرمدهی تحت فشار ورق های آلوزینک ساخته می شود. قالب های دکرا به گونه ای طراحی می شوند که حداکثر همپوشانی را با یکدیگر داشته باشند. سنگریزه های رویی این پوشش در برابر تغییر رنگ فوق العاده مقاوم هستند همچنین از زیبایی خاصی برخوردارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات تخصصی شرکت ویلانما مراجعه فرمایید.
جهت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید. 09123542790 مهدی نوبخت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی نوبخت(شرکت ویلانما)، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

مهدی نوبخت(شرکت ویلانما)
مهدی نوبخت(شرکت ویلانما)
آگهی: طراحی و اجرای انواع سقف های شیبدار ویلایی
مهدی نوبخت(شرکت ویلانما)