برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تشریفات لیدوما پلاس

برگزاری جشن تولد لاکچری | طراح و مجری برگزاری تولد

برگزاري جشن تولد لاكچري | طراح و مجري برگزاري تولد

ما برای شما جشنی فوق العاده زیبا و لاکچری را برگزار می کنیم یا جشن مورد نظر شما را طرح ریزی می کنیم.

خدمات تشریفات تولد
تشریفات لیدوما پلاس مجموعه بزرگ دنیای کودکی، تمامی خدماتی را که برای برگزاری یک جشن تولد و یا جشن های دیگر، بصورت منحصر به فرد و بی نقص نیاز است را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. برخی از خدمات تشریفات لیدوما پلاس عبارتند از:

گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و همچنین خدمات دیزاین تولد شامل :
تن پوش ، پرنسس ، مهماندار آقا وخانم، آبمیوه طبیعی ، بار شکلات ، آتیش بازی ، غذای گرم ، فیگر فود ، عمو موسیقی ، خاله موسیقی ، حباب بازی ، شعبده بازی ، طراحی چهره
مسابقه کودکانه، تهیه باغ ، تالار ، سالن کوچک ، سالن اجتماعات، عکاسی و فیلمبرداری، ساخت آلبوم دیجیتال
و … می باشد.

گل آرایی میز تولد و همچنین باغ تولد و یا سالن اجتماعات تولد و مراسم نیاز به مهارت بسیاری دارد چرا که نوع و مدل دیزاین به مرور زمان دچار تغییرات بسیاری می شود بنابراین تیم حرفه ای ما، خدمات گل آرایی و بادکنک آرایی و… را بر اساس ژورنال های روز جهانی ارائه می دهند. لازم به ذکر است که مدل گل آرایی، نوع گل استفاده شده در گل آرایی، بادکنک آرایی و طراحی استند گل و بادکنک و… هماهنگی لازم با تم تولد را دارند.

باید توجه داشته باشیم که جشن تولد فقط مختص به کودکان نیست و بزرگسالان نیز میتوانند جشن تولد داشته باشند. برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان( پدر، مادر، مادر بزرگ، پدر بزرگ و …) یکی از کارهایی است که فرزندان تمایل به انجام آن دارند تا بتوانند در روز تولد عزیزان خود، لحظات خوشی را سپری کنند.

تشریفات لیدوما پلاس
بهترین تزیین ها، بهترین گریم و سفره آرایی
تهیه خوراکی ها و نوشیدنی ها متفاوت

اغلب مشتریان ما با رضایت کامل از خدمات ارائه شده ، خود به عنوان یک تبلیغ عمل می کنند و خدمات مجالس تولد دنیای کودکی را به سایر دوستان و بستگان خود نیز معرفی میکنند. خدمات فوق العاده کامل به همراه قیمت بسیار مناسب سبب می شود که دائماً شاهد لبخند رضایت مشتریان گرامی خود باشیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تشریفات لیدوما پلاس، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

تشریفات لیدوما پلاس
تشریفات لیدوما پلاس
آگهی: برگزاری جشن تولد لاکچری | طراح و مجری برگزاری تولد
تشریفات لیدوما پلاس