برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت برنا همز

خرید ملک در ترکیه با شرکت قانونی برنا همز

خريد ملك در تركيه با شركت قانوني برنا همز

از آنجایی که برای خرید ملک در کشورهای دیگر مانند ترکیه باید به آژانس های املاک مراجعه کرد باید دقت داشت که آژانس املاک مورد نظر باید و باید و باید از کشور مقصد دارای مجوز های لازم باشد. این مجوز ها را تنها کشور مقصد مانند ترکیه صادر می کند.
خرید یک ملک کار بسیار تخصصی می باشد خصوصاً اگر این خرید در محلی باشد که هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص بازار املاک و مستغلات ندارید. برای خرید مطمئن و قانونی، کارشناسان برنا همز در تمامی مناطق کشور ترکیه فعالیت داشته و با تمامی پروژه های مهم ارتباط نزدیک و تنگاتنگ دارد. بواسطه سالها کار و تلاش، ما می توانیم به شما دقیقا مشخص کنیم که در کدام محل با چه بودجه ای و چرا بایستی ملک خود را خریداری نمایید.
کارشناسان برنا همز، ملک مورد نظر شما را قبل از خرید، از لحاظ قانونی کارشناسی کرده و قیمت واقعی ملک و منطقه را مشخص می کنند. در صورتی که در این کار تخصص نداشته باشید مبالغ هنگفتی از شما دریافت می کنند و متحمل ضررهای بسیاری می شوید.
مهمتر از آن، در زمان فروش آن ملک، بدلیل خرید به قیمت بالا نخواهید توانست ملک را به همان قیمت خریداری شده بفروش برسانید. لذا پیشنهاد ما این است که کار را به متخصص آن بسپارید تا مراحل به صورت قانونی و اصولی انجام شود.
سایت: www.bornahomes.com
تماس از طریق واتساپ و تلگرام: 905343164216+
شماره ی دفتر: 902122291888+
آدرس: استانبول، منطقه ساری یر، خیابان ساری یر، شماره ۱۱۷ ب، برج آ.ب.ج ،طبقه دوم و چهارم

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت برنا همز، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت برنا همز
  • تهران، ترکیه، استانبول، منطقه ساری یر، خیابان ساری یر، شماره ۱۱۷ ب، برج آ.ب.ج ،طبقه دوم و ?
  • واتساپ
شرکت برنا همز
آگهی: خرید ملک در ترکیه با شرکت قانونی برنا همز
شرکت برنا همز