برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خانم راوندی

آپارتمان ساحلی در خط دریای سرخرود

آپارتمان ساحلي در خط درياي سرخرود

آپارتمان ساحلی در خط دریای سرخرود
بر اساس تحقیقات انجام شده قدمت شهر سرخرود به 200 سال پیش می رسد. البته بهتر است بدانید که وجود دو تپه ی ازمنه قدیم نشان دهنده و گویای این مطلب می باشد که این تپه در دوران پادشاهی سلسله های افشاریه، زندیه، صفویه و قاجاریه و حتی دورتر از آن محلی برای استقرار مرزداران برای نگهبانی از مرزهای کشور بوده است.
همچنین با توجه به نوشته های جهانگردی به نام چارلز فرانسیس مکنزی این چنین برداشت می شود که قدمت سرخرود از شهر محمود آباد نیز بیشتر باشد. طبق نوشته های ایشان زمانی که محمودآباد 20 خانه را در خود جای داده بود سرخرود دارای 90 خانه بوده است.
درباره ی وجه تسمیه شهر سرخرود و علت نامگذاری این منطقه به این نام نظرات مختلفی وجود دارد. اما یکی از نظراتی که بیشتر به واقعیت نزدیک است نظرات فردی به نام مسیو بهلر می باشد. ایشان در سفرنامه ی خود نوشته است که از شمال کوه دماوند رودی سرچشمه می گیرد به نام رودخانه ی هراز چون آب این رودخانه در طی مسیر در مکانی به علت سایش بستر رود و طغیان آب گل آلود و به رنگ سرخ متمایل می گردد این ناحیه را سرخرود نامیده اند.
شهر سرخرود در گذشته به دلیل نزدیکی به دریا و ساحلی بودن منطقه مکانی مناسب برای تبادلات تجاری و ارتباطات دریایی کشور با دیگر شهرهای هم مرز چون باکو، بادکوبه، قفقاز و غیره بوده است.
ساحل ماسه ای
ساحل زیبا و دیدنی ماسه ای شهر سرخرود از مکان های طبیعی و گردشگری شمال کشور و به طول 5 کیلومتر می باشد. شما در این منطقه علاوه بر استفاده از مناظر زیبا و چشم نواز می توانید به تفریحات آبی و گشت دریایی بپردازید.
آب بندان سرخرود
در مسیر آمل طبیعتی بکر و دیدنی به همراه پارک جنگلی مکانی به نام آب بندان سرخرود شرقی و غربی وجود که از مکان های منحصر به فرد و خاص این شهر می باشد. شما با سفر به این منطقه می توانید هم از طبیعت بکر و سرسبز جنگلی آن و هم از دیدن پرندگان مهاجری که لحظات بسیار دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورند دیدن نمایید.
آپارتمان مورد نظر در بهترین منطقه ساحلی سرخرود در خط دریا قرار دارد. آپارتمان ساحلی در سرخرود دارای 85 مترر بنا و 2 خواب با دید به دریا به صورت نوساز می باشد. این آپارتمان ساحلی خط دریا سرخرود دارای دسترسی خوبی به دریا و ساحل می باشد . قیمت اعلامی این آپارتمان ساحلی در سرخرود 1.200 میلیارد می باشد . کسانی که قصد خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود به خصوص خط دریا را دارند این آپارتمان را پیشنهاد میکینم. برای اطلاعات بیشتر از این آپارتمان خط دریا سرخرود با ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خانم راوندی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

خانم راوندی
خانم راوندی
آگهی: آپارتمان ساحلی در خط دریای سرخرود
خانم راوندی