برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس صاحب ابراهیمی

مشاور املاک خوب در مازندران

مشاور املاك خوب در مازندران

"پیشنهاد ویژه برای خرید ویلا در #چمستان"
🏠 اکثر مردم در سفر به مناطق شمالی کشور شاید تنها مجذوب زیبایی های آن شوند و درکنار سیاحت نیز تجربه اندکی در مورد خرید #ویلا در این مناطق پیدا کنند، اما متخصصین #املاک در این منطقه به دلیل زندگی و کار #اشراف بسیار بیشتری نسبت به مردم عادی بر نوع ویلاها، بخش های پرطرفدار و به طور کل موقعیت مکانی ویلای مورد نظر و همچنین متریال و یا مصالح استفاده شده در ساخت بناها دارند.
⛱اگر تصمیم بر خرید ویلا دارید پیشنهاد میشود در ابتدا با یک مشاور املاک #متخصص و مورد اطمینان در این زمینه مشورت کنید چرا که این عمل باعث می شود تا خرید شما سریع تر و بدون ریسک انجام شود.
🏖منطقه #چمستان یکی از بخش های جذاب شهرستان #نور استان در مازندران بشمار میرود. نام این منطقه به دلیل وجود چمنزارهای فراوان به آن نسبت داده شده است. این منطقه کاملا بکر و زیبا بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی در ۱۰ کیلومتری شهر نور و دریا، ۲۰۰ کیلومتر با #پایتخت در غرب استان مازندران واقع شده است
🏕این تنها چمنزارهای سرسبز منطقه چمستان نیست که به به آن زیبایی بخشیده، بلکه وجود دریاچه ای بسیار زیبا به نام #الیمالات که توسط درختان جنگل احاطه شده نیز به طبیعت زیبای چمستان افزوده است، که مسیر رسیدن به آن از جاده ای سرسبز و پر از درخت و جنگلی می گذرد .
🏝برای معرفی دیگر اماکن دیدنی چمستان می توان به آبگرم #لاویج که در نزدیکی چمستان واقع شده، اشاره کرد. این آبگرم در کوهپایه های البرز و میان جنگلی ترین مناطق چمستان قرار گرفته و چشمه های آن سرشار از املاح معدنی و گوگرد است.ویلای رؤیایی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد
مدیریت :مهندس صاحب ابراهیمی 09111201410

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس صاحب ابراهیمی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهندس صاحب ابراهیمی
مهندس صاحب ابراهیمی
آگهی: مشاور املاک خوب در مازندران
مهندس صاحب ابراهیمی