برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین اطلس

فروش GSP1 نماینده Systronik در ایران

فروش GSP1 نماينده Systronik در ايران

مقدمه
فروش محصولات Systronik در ایران از طریق شرکت آروین اطلس انجام می گیرد و خرید محصولات Systronik از شرکت مادر هم در این راستا است.
ردیاب های گاز و فروش محصولات Systronik
ردیاب های گازی با کیفیت عالی Systronik برای استفاده در تأسیسات گرمایشی و گازی مناسب هستند ، با هدف شناسایی نشتی در لوله ها ، کنتورهای گاز ، اتصالات ، مخازن گاز و همچنین تاسیسات گاز طبیعی و گاز مایع.
ردیاب گاز GSP1 و فروش محصولات Systronik
آشکارسازهای گاز GSP1 ردیاب های قابل اطمینان برای تشخیص نشت گاز (گازهای قابل اشتعال) در لوله های گاز و همچنین قطعات اتصال و اتصالات ، کنتورهای گاز ، مشعل های گاز و مخازن گاز هستند.
دستگاه GSP 1 نشانه بصری غلظت گاز شناسایی شده را فراهم می کند. غلظت گاز شناسایی شده توسط باند نورانی (LED) نشان داده می شود. در صورت لزوم می توان عملکرد زنگ هشدار را فعال کرد. فرکانس سیگنال قابل شنیدن با افزایش غلظت گاز افزایش می یابد.
این دستگاه در برابر انفجار مقاوم نیست و بنابراین ممکن است در جوهای انفجاری / مکان های خطرناک مورد استفاده قرار نگیرد.
دستگاه GSP 1 برای متان (CH4) درجه بندی شده است. گازهای دیگر نیز نشان داده شده اند ، اما مقادیر با مشخصات سنسور متفاوت است. انحراف در مورد گازهای CxHy (بوتان ، پروپان و غیره) نسبتاً کم است.
آستانه هشدار پیش فرض> 2000 ppm (متان) (در صورت فعال بودن زنگ هشدار صوتی صدای ممتد) را می توان در محدوده تشخیص مشخص شده تغییر داد.
ردیاب های گاز GSP 1 از عملکرد محافظت در برابر مسمومیت سنسور استفاده می کنند که با غلظت بیش از حد گاز (> 2000 ppm CH4) به طور خودکار سنسور را خاموش می کند. این به محافظت از حسگر در برابر تخریب کمک می کند. سنسور با کیفیت بالا دارای کالیبراسیون خودکار است. با این حال ، امکان اصلاح دستی صفر از طریق یک دکمه در هر زمان وجود دارد.
توابع ، خصوصیات و ویژگی های بیشتر و فروش محصولات Systronik
• طراحی ارگونومیک
• تشخیص سریع و قابل اعتماد گازهای قابل اشتعال
• پروب گاز انعطاف پذیر برای استفاده در فضاهایی که دسترسی به آنها دشوار است
BlueLine® Instruments در سال 2015 توسط جولیان باتلر با هدف ایجاد نمایندگی مجموعه ابزارهای Systronik GmbH Blueline در انگلستان و ایرلند تاسیس شد.
جولیان مدیر سابق فروش Shawcity Limited است که به عنوان بخشی از سبد محصولات گسترده خود به نمایندگی از Systronik در انگلیس فعالیت می کند. جولیان در معرفی BlueLine®Range فعلی در انگلستان نقش مهمی داشت و اکنون کنترل کامل رشد و موفقیت خود را از طریق BlueLine® Instruments در دست گرفته است.
درباره شرکت Systronik و فروش محصولات Systronik
SYSTRONIK GmbH در سپتامبر 1987 تاسیس شد و بیش از 25 سال تجربه ساخت ابزارهای تحلیلی دارد. BlueLine® Range کنونی نقطه اوج این سالها تجربه است
در سال 1996 گروه AFRISO-EURO-INDEX در SYSTRONIK سرمایه گذاری کرد و اکنون 100٪ مالکیت شرکت را در اختیار دارد.
نتیجه گیری
شرکت آروین اطلس فروش محصولات Systronik را در ایران انجام می دهد و خرید محصولات Systronik از شرکت بریتانیایی نیز در این جهت است. کلیه محصولات با کیفیت بوده و با بهترین مواد اولیه ساخته می شوند. ما مفتخریم که می توانیم در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی، به اقتصاد کشور ایران، کمک کرده و در این راستا از خدای منان کمک می طلبیم.



لینک ها
https://english.systronik.com/gas_sniffe rs.html
https://english.systronik.com/gsp1.html
https://www.environmental-expert.com/pro ducts/model-gsp1-gas-sniffers-558315
http://www.bluelineinstruments.co.uk/abo ut-our-company.html

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین اطلس، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آروین اطلس
آروین اطلس
آگهی: فروش GSP1 نماینده Systronik در ایران
آروین اطلس