برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد شمس

فروش عمده ماسک گیاهی ایران کازمد (برند irancosmed)

فروش عمده ماسك گياهي ايران كازمد (برند irancosmed)

اگر به دنبال خرید ماسک گیاهی و ارگانیک ایران کازمد (برند irancosmed) هستید، با شماره درج شده در آگهی تماس بگیرید،

لیست ماسک های گیاهی ایران کازمد

• ماسک ضدجوش عسل
• ماسک ترمیم کننده عسل
• ماسک روشن کننده
• ماسک جوانسازی
• ماسک جلبک اسپیرولینا
• ماسک قهوه و عسل
• ماسک زعفران و عسل

-------------------
ماسک چیست ؟
خمیر نرم و صافی که به صورت یک لایه روی پوست مالیده می شود مدتی روی پوست باقی می ماند لایه شاخی، چربی‌ها و آلودگی های پوست را تا حدی جدا می کند و به این ترتیب پوست صاف، شاداب و شفاف می شود.
ماسک‌ها اثر لایه برداری خفیف دارند اما لایه برداری در حد میکرودرم ابریژن اصلاً نیست ماسک‌ها پوست را آبرسانی می کنند و چون چروک‌ها در اثر جذب آب کم عمق می شود، اثر ضد چروک آنها پایدار نیست.

معمولاً 15 تا 30 دقیقه روی پوست باقی می ماند ولی باید به دستورالعمل سازنده دقت کرد

ماسک گیاهی چیست ؟
خمیر نرم و صافی که به صورت یک لایه روی پوست مالیده می شود مدتی روی پوست باقی می ماند لایه شاخی، چربی‌ها و آلودگی های پوست را تا حدی جدا می کند و به این ترتیب پوست صاف، شاداب و شفاف می شود.
ماسک‌ها اثر لایه برداری خفیف دارند اما لایه برداری در حد میکرودرم ابریژن اصلاً نیست ماسک‌ها پوست را آبرسانی می کنند و چون چروک‌ها در اثر جذب آب کم عمق می شود، اثر ضد چروک آنها پایدار نیست.
مشخصات ماسک های صورت
1- ماسک‌ها نرم و عاری از ذرات زبر و خشن هستند
2- ماسک باید برای پوست بی ضرر باشد
3- ماسک باید به راحتی گذاشته و برداشته شود

ساختار ماسک ها
1- ماسک های غیرکلاسیک که همان ماسک های خانگی و گیاهی هستند مثلاً ماسک جوی دو سر برای منافذ باز پوست. ماسک خیار مرطوب کننده است. ماسک هلو شاداب کننده. ماسک زردآلو مرطوب کننده. ماسک آب سیب، جوان کننده
ماسک انجیر، انبه و پیاز برای کک و مک
ماسک پرتقال، نارنگی و لیمو هم جوان کننده هم روشن کننده

یادآوری: محصولاتی که حاوی ویتامین C باشند هم جوان کننده و هم روشن کننده هستند
ماسک نارگیل به دلیل چرب بودن برای پوست خشک مناسب است.
ماسک انگور و گوجه فرنگی برای چین و چروک و جوان سازی

2-ماسک های کلاسیک
انواع ماسک های کلاسیک عبارتند از:
1- ماسک های مومی
2- ماسک های ونیل و رابر
3- ماسک های هیدروکلوئیدی
4- ماسک های خاک رس

ماسک های مومی
ماسک های مومی: سفت کنندگی کمی دارد اگر پارافین داشته باشد پاک کننده است می توان مستقیم یا روی گاز استریل گذاشت. 20-30 دقیقه روی پوست بماند. برای پوست خشک مناسب است. از موم عسل یا موم مصنوعی ساخته می شود دارای لانولیل، کلسترول و اسیدهای چرب است.

ماسک های بر پایه موم معمولاً در سالن های حرفه ای استفاده می‌شوند زیرا طبیعتی گرم دارند و استفاده از آنها لذت بخش است. در این ماسک‌ها از موم زنبور عسل، موم پارافین، ژل پترولیوم استفاده می‌شود. واکس را در ظرفی که در حمام آب قرار داده شده، داغ می‌کنند و پس از کنترل دماو اطمینان از عدم سوزاندن پوست روی پوست گذاشته می‌شوند. از گاز استریل برای پاک کردن موم هایی که تراوش کرده و به اطراف صورت ریخته، استفاده می‌شود. از گاز استریل برای جلوگیری از چسبیدن موم به موهای کرکی صورت نیز استفاده می‌شود. این ماسک‌ها از تبخیر آب پوستی به شکل موقتی جلوگیری نموده و پوست را رطوبت زدایی می‌کنند.

ماسک های ونیل رابر
ماسک های ونیل و رابر: یک لایه سخت، نازک و شفاف روی پوست قرار می گیرد. بعد از خشک شدن از روی پوست برداشته می شود.

ماسک های لاستیکی هستند. بعد از تبخیر مثل یک پوشش پلاستیکی روی پوست قرار می گیرند به این ماسک‌ها آلفا و بتاهیدروکسی اضافه می شود و خاصیت لایه بردار دارد.
بعد از برداشتن ماسک، صورت لایه برداری می شود. کک و مک‌ها کم می شود بعد از ماسک باید مرطوب کننده زد. برداشتن ماسک از ناحیه چانه انجام شود.

ماسک های بر پایه وینیل یا کائوچو برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

یرا استفاده از آنها آسان است. ماسک های کائوچویی بر پایه لاتکس هستند و ماسک های وینیل بر پایه مواد لایه ساز مثل پلی وینیل الکل یا پلی ونیل استات هستند.
این ماسک‌ها را به صورت پیش مخلوط در تیوب بسته بندی می‌کنند و در هنگام استفاده با نوک انگشتان یا با یک وسیله چوبی روی صورت پخش می‌کنند.

ماسک های هیدروکلوئیدی
ماسک های هیدروکلوئیدی: از جنس سلولز یا بی کربنات کلسیم. دارای خاصیت سفت کننده. برای پوست های 30 سال به بالا و شل شده مناسب است

ماسک های هیدروکلوئیدی هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف آرایشگاهی قابل استفاده هستند. هیدروکلوئیدها از موادی مثل جو دوسر تشکیل شده اند و دارای وزن مولکولی بالایی هستند.

مواد تشکیل دهنده این

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد شمس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

محمد شمس
محمد شمس
آگهی: فروش عمده ماسک گیاهی ایران کازمد (برند irancosmed)
محمد شمس