برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
MUMMYA | مومیا

محلول رشد سریع مو مومیا | MUMMYA

محلول رشد سريع مو موميا | MUMMYA

محلول رشد سریع مو از برند تولید کننده محصولات تخصصی مراقبت از موی مومیا د| MUMMYA
رشد سریع مو، تقویت مو و جلوگیری و درمان ریزش موها همیشه یکی از مهمترین مسایل در زمینه زیبایی افراد بوده که خانمها و آقایان نگاه ویژه ای به این مقوله داشته اند و اگر شما هم در حال مطالعه این مطلب هستید مشخصا بدنبال راهکاری برای از بین بردن ریزش موی سر و یا اگر ریزش ندارید بدنبال راهی اثرگذار در جهت تقویت موی سر خود میباشید چرا که ریزش موی سر برای هیچکس خوشایند نیست.

مومیا با تکیه بر دانش و تکنولوژی جهانی و همچنین بکارگیری تجربه و دانش علوم طب سنتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، کاملا تخصصی بر پایه گیاهی و ارگانیک تولید مینماید.

محلول تونیک ضد ریزش مو و تقویت کننده موی مومیا محصول برند "مومیا" با داشتن عصاره های 100% گیاهی و مواد معدنی که تاثیر شگرف آنها در علم پزشکی و البته طب سنتی کاملا به اثبات رسیده است میتواند نقش بسیار موثری در درمان ریزش مو و همچنین تقویت پیاز و ساقه مو داشته باشد.

محلول تونیک تقویت کننده و ضدریزش موی مومیا با تمرکز بر روی فولیکولهای مو، جریان خون مویرگی در اطراف فولیکولهای مو را افزایش داده و از این طریق سبب قدرت بخشیدن به توان پیاز مو در جهت افزایش سرعت رشد مو و تقویت فولیکولهای ضعیف مو میگردد.

محلول تونیک تقویت کننده و ضدریزش موی مومیا همچنین با ترکیبات و فرمول خاص خود باعث کاهش و توقف فعالیت آنزیم آلفارداکتاز (این آنزیم موجب تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون DHT میگردد) خواهد شد. غدد چربی مجاور هر فولیکول مو نیز آنزیم آنزیم آلفارداکتاز را تولید میکنند که وجود چربی زیاد مو سبب تحریک غدد چربی مو و افزایش ترشح آنیزم نام برده میگردد که تونیک تقویت کننده و ضدریزش موی مومیا با تنظیم PH غدد چربی مو از ترشح بیش از حد این آنزیم جلوگیری و سبب تقویت فولیکولها و در نتیجه تقویت پیاز و ریشه مو میگردد.

یکی دیگر از خواص تونیک تقویت کننده و ضدریز مومیا ایجاد حجم دهندگی محسوس برای موهای خانمها و آقایان میباشد.

لازم به ذکر است تونیک تقویت کننده و ضدریزش مومیا برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار باعث ایجاد لایه چربی روی موی سر نمیشود که این خود نشان از فرمول خاص اصولی این محصول میباشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

MUMMYA | مومیا، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

MUMMYA | مومیا
MUMMYA | مومیا
آگهی: محلول رشد سریع مو مومیا | MUMMYA
MUMMYA | مومیا