برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مسعود نوری

دوربین مدار بسته

دوربين مدار بسته

به منظور بالا بردن سطح امنیت و جلوگیری از سرقت در مکان های گوناگون نظیر منزل ، شرکت ، کارخانه و... می توان تکنولوژی دوربین های مدار بسته را به خدمت گرفت ، گرچه امروزه کاربرد این دوربین ها تنها به مسائل امنیتی محدود نشده و کاربردهای دیگری همچون کنترل ترافیک در خیابان ها را نیز دارند.
دوربین مدار بسته دستگاه الکترونیکی است که تصاویر پیرامون خود را دریافت به سیگنال های ویدیوئی تبدیل کرده و به دستگاه ضبط تصاویر (DVR,NVR) و یا مانیتور انتقال می دهد .این دوربین ها با توجه به نوع امواجی که انتقال می دهند در دو دسته بندی متفاوت قرار داده می شوند.هنگامی که امواج ارسالی از نوع دیجیتال باشند دوربین IP یا دوربین تحت شبکه بوده و اگر این امواج آنالوگ باشند دوربین مدار بسته انتخابی ، دوربین آنالوگ است.
از دوربین های مدار بسته ی رایج می توان به دوربین های دام ، اسپید دام و صنعتی اشاره کرد.
دوربین دام: این دوربین ها معمولاً دارای لنز ثابت بوده و در مکان های مسقف استفاده می شوند. علاوه بر قیمت مناسب یکی دیگر از مزیت های دوربین های دام این است که وجود محفظه پلاستیکی ، مشاهده زاویه دید آنها را مشکل کرده و اهداف امنیتی را تأمین می کند.
دوربین اسپید دام: اسپید دام یا PTZ به دوربین هایی اطلاق می شود که امکان کنترل آنها از راه دور امکان پذیر بوده و میتوان زوم و زاویه دید را در آنها به آسانی تغییر داد و یا برای آنها Preset (نقاط با اهمیت بیشتر ) تعریف کرد.
دوربین صنعتی: دوربین های صنعتی دارای سنسور های مختلفی بوده و در دو نوع معمولی و دید در شب عرضه می شوند.
با بررسی نیاز خود می توان دوربینی انتخاب کرد که امکان نمایش تصاویر در تاریکی مطلق را نیز داشته باشد یعنی هم در روشنائی روز و هم در لوکس صفر بتواند تصاویر را دریافت کند به عبارت دیگر قابلیت دید در شب داشته باشد.
با توجه به بازار رقابتی ایجاد شده در زمینه دوربین های مدار بسته لازم است پروژه سیستم امنیتی خود را به دست کسانی بسپارید که بدون به بار آوردن هزینه اضافی ، ضریب اطمینان مورد نظر شما را تأمین کرده و در نصب و راه اندازی این سیستم ها در راستای رعایت اصول و استانداردهای نصب تجهیزات حفاظتی به منظور پیشگیری از آسیب پذیری سیستم های امنیتی حرکت کنند.
شرکت فاطر رسا نور نیز در زمینه مشاوره و طراحی سیستم های حفاظتی ، نصب و راه اندازی پروژه های سیستم امنیتی و فروش دوربین مدار بسته در سطح گسترده در خدمت مشتریان گرامی بوده و گزینه ای است که می توان به آن اعتماد کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://pfrnco.com/catalog/camera

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مسعود نوری، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ هفته پیش به روز شده.

مسعود نوری
مسعود نوری
آگهی: دوربین مدار بسته
مسعود نوری