برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سعید اردلان

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتيك پاركينگي

در اکثر منازل نوساز و قدیمی که ورودی پارکینگ تعبیه‌شده است درب نصب‌شده به‌صورت معمولی و با درصد ایمنی پایین می‌باشد. این امکان وجود دارد که بتوان با هزینه‌ای مناسب یک درب معمولی لولایی را به یک نوع درب برقی پارکینگ تبدیل کرد که البته مزیت‌های آن در ادامه ذکر خواهد شد. درب برقی یا اتوماتیک نصب‌شده از ایمنی بالایی برخوردار است و نیز از چهارچوب و نوع درب اولیه استفاده خواهد شد و تغییرات روی درب معمولی اعمال خواهد شد و دیگر نیازی به خرید یک درب جدید یا ایجاد زیرساخت‌ها نیست.

مزیت‌های درب پارکینگ بازویی:

- مصرف برق بهینه

-بدون نیاز به زیرسازی جدید

-ایمنی بالاتر نسبت به نوع معمولی

-کاهش هزینه‌های ساخت – نصب و راه‌اندازی

-قدرت بالا و دوام بیشتر در مقایسه با مدل‌های مشابه

-نصب جک درب اتوماتیک پارکینگ بر روی درب معمولی

انواع درب اتوماتیک پارکینگ:

۱- درب اتوماتیک پارکینگ ریلی: این نوع درب به‌صورت کنار بازشو و روی یک ریل باز می‌شود در ساخت آن بجای استفاده از جک پارکینگی از موتور الکترومکانیکی استفاده می‌شود. .

۲- درب اتوماتیک پارکینگ بازویی: در ساخت این درب از جک پارکینگی استفاده می‌شود و می‌توان یک درب معمولی را هم به‌راحتی بدون تغییر نوع درب با همان زیرساخت و چهارچوب تبدیل به درب اتوماتیک پارکینگی نمود.

۳- درب اتوماتیک پارکینگ کرکره‌ای: برای تولید این نوع درب‌ها به‌جای جک از موتور مخصوص کرکره اتوماتیک استفاده می‌شود و ساختار درب نیز متشکل از چندین تیغه کرکره می‌باشد از لحاظ هزینه‌ای به صرفه‌تر بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می‌کند. دوام آن به دو عامل مهم یعنی کیفیت تیغه و موتور الکترومکانیکی بستگی دارد.


02188561552-3
02144289482-3
02144297041-2

درب اتوماتیک ، درب های اتوماتیک ، شرکت درب اتوماتیک ، مجری درب اتوماتیک ، نصب درب اتوماتیک

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سعید اردلان، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سعید اردلان
سعید اردلان
آگهی: درب اتوماتیک پارکینگی
سعید اردلان