برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سامانه های هوشمند پارس

دستگاه اکسس کنترل تردد |کنترل دسترسی | درب بازکن

دستگاه اكسس كنترل تردد |كنترل دسترسي | درب بازكن

لطفا جهت مشاهده محصولات وارد سایت شوید.
دستگاه اکسس کنترل (کنترل دسترسی) که معمولا با نام های کنترل تردد و درب بازکن اثر انگشتی نیز شناخته شده اند ابزاری جهت کنترل ورود و خروج افراد مختلف به اتاق و یا محدوده خاصی از شرکت و سازمان می باشد.

کنترل دسترسی افراد
دستگاه اکسس کنترل یا کنترل تردد درب می توانند دسترسی افراد جهت ورود و خروج به مکانی خاص را مدیریت نمایند. با استفاده از اکسس کنترل درب یا درب بازکن اثر انگشتی می توان مشخص نمود افرادی که از قبل در دستگاه تعریف شده اند اجازه دسترسی و تردد از درب را داشته باشند.

متد های شناسایی اکسس کنترل درب
جهت تردد و عبور از درب می بایست از یکی از متد های تشخیص افراد استفاده نمود.
این متد ها در حال افزایش می باشند و تاکنون می توان از

اثر انگشت
تشخیص چهره
تشخیص عنبیه
تشخیص کف دست
تشخیص صدا
استفاده از کارت های مغناطیسی RFID و رمز عبور جهت تردد
استفاده نمود.
سازمان ها بسته به نیاز خود و نوع فعالیت انواع مختلفی از دستگاه اکسس کنترل یا درب بازکن اثر انگشتی را استفاده می نمایند.

زمان بندی دسترسی افراد
یکی از نیاز های مهم سازمان ها جدا از اعمال دسترسی ورود و خروج برای افراد این است که بتوانند مشخص نمایند شخص در چه زمان هایی امکان تردد داشته باشد.
برخی از دستگاه های اکسس کنترل درب قابل ارائه توسط سامانه های هوشمند پارس قابلیت کنترل و زمانبندی دسترسی افراد را دارا می باشند.

یا استفاده از این ویژگی می توان مشخص نمود یک شخص و یا گروهی از افراد در زمان های مشخص شده امکان تردد داشته باشند.و در صورتی که فردی خارج از زمان تعیین شده توسط مدیر اقدام به تردد نماید دستگاه اکسس کنترل اجازه ورود و یا خروج را به فرد نمی دهد و یک رکورد دسترسی ورود غیر مجاز نیز در حافظه خود قبت می نماید که در گزارشات مربوطه قابل رویت خواهد بود.

در زیر نمونه های مختلفی از اکسس کنترل درب و کنترل تردد موجود می باشد.
جهت راهنمایی و مشاوره در خصوص انتخاب بهترین دستگاه درب بازکن اثر انگشتی و دریافت قیمت با ما در ارتباط باشید.

دستگاه اکسس کنترل FP600W
دستگاه اکسس کنترل یا کنترل دسترسی FP600W از با کیفیت ترین و پر فروش ترین دستگاه های اکسس کنترل شرکت پارس می باشد که قابلیت تشخیص اثر انگشت و کارت بدون تماس را دارد.

قابلیت تشخیص چندگانه
دستگاه کنترل دسترسی FP600W علاوه بر خواندن و تشخیص اثر انگشت قابلیت خواندن کارت RFID (بدون تماس مغناطیسی) و رمز عبور را نیز دارا می باشد.

سنسور تشخیص اثر انگشت قوی
این اکسس کنترل دارای سنسور اثر انگشت فوق العاده با کیفیت با قدرت اسکن 600 DPI را دارا می باشد که بالاترین نرخ اسکن در میان سنسور های موجود دیگر می باشد.

سنسور تشخیص اثر انگشت دستگاه کنترل تردد FP600W از نوع نوری و ضد خش می باشد که قابلیت تشخیص اثر انگشت های ضعیف تر را نیز دارد.

از دیگر امکانات دستگاه کنترل دسترسی FP600W می توان به منو و سخنگوی فارسی دستگاه اشاره نمود که باعث آسان تر شدن کار با دستگاه و مدیریت کاربران شده است.

دارای WIfI , LAN
یکی از ویژگی های اصلی و مهم دستگاه FP600W دارا بودن قابلیت Wifi در کنار پورت شبکه می باشد. این امکان شما را قادر می سارد تا در صورت نیاز به جای استفاده از کابل شبکه از ماژول وای فای دستگاه جهت ارتباط در درون شبکه خود استفاده نمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سامانه های هوشمند پارس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سامانه های هوشمند پارس
سامانه های هوشمند پارس
آگهی: دستگاه اکسس کنترل تردد |کنترل دسترسی | درب بازکن
سامانه های هوشمند پارس