برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پردازش هوشمند پارسیان

نرم افزار پارکینگ - راهبند - اتوماسیون پارکینگ

نرم افزار پاركينگ - راهبند - اتوماسيون پاركينگ

همه‌ چیز درباره‌ مدیریت پارکینگ هوشمند؛
افزایش چشمگیر استفاده از خودرو در میان افراد موجب به‌وجود‌آمدن مشکلات زیادی شده است. یکی از اساسی‌ترین معضلات آن مدیریت پارکینگ ها می‌باشد. در این مطلب قصد داریم به کاربرد سیستم پلاک خوان و راهبند در اتوماسیون پارکینگ بپردازیم.
راهبند به وسیله‌ای گفته می شود که مانع تردد خودرو به منظور کنترل تردد و بررسی آنها می‌گردد. اگر دقت کرده باشید در اماکنی مانند بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، پارکینگ های عمومی و بزرگ از راهبند استفاده می‌شود. راهبند پارکینگ به دلیل مسائل امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند دارای عملکرد اتوماتیک یا غیراتوماتیک باشد.
در پارکینگ هوشمند با عملکرد اتوماتیک، شناسایی خودرو بر اساس پلاک خودروها ( توسط دوربین پلاک خوان )، تگ UHF و یا کارت RFID انجام می شود. اما راهبند پارکینگ با نظارت توسط نگهبان کنترل و اغلب توسط ریموت باز و بسته می‌شود. از انواع راهبند می‌توان به مدل‌های بازویی تاشو، حصاری، بازویی الکتروهیدرولیکی، زنجیری و... اشاره نمود.
کاربرد استفاده از پلاک خوان نیز در سیستم پارکینگ موجب ایجاد امنیت و بالا رفتن سرعت می‌باشد. سیستم پلاک خوان این توانایی را دارد که بدون استفاده از نگهبان، پلاک خودروها را در ورودی و خروجی پارکینگ‌ها شناسایی نماید. عدم استفاده از نگهبان در پارکینگ‌ها باعث حذف خطاهای انسانی و افزایش امنیت و همچنین کاهش هزینه در مدیریت پارکینگ می‌شود.
قیمت دوربین پلاک خوان یا قیمت آنتن برد بلند تفاوت آنچنانی ندارد. قیمت نرم افزار پلاک خوان هم از نظر هزینه ثابت می‌باشد، اما قیمت تگ پارکنیگ کاملا به تعداد خودرو بستگی دارد.
بطور کلی کاربرد سیستم پلاک خوان و راهبند در اتوماسیون پارکینگ کنترل تردد خودروها جهت برقراری امنیت بیشتر و همچنین سرعت‌بخشیدن به ترددها می‌باشد که با توجه به نیاز مصرف‌کننده دارای انواع متفاوت با کارایی و سرعت‌العمل‌های مختلف است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پردازش هوشمند پارسیان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

پردازش هوشمند پارسیان
پردازش هوشمند پارسیان
آگهی: نرم افزار پارکینگ - راهبند - اتوماسیون پارکینگ
پردازش هوشمند پارسیان