برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پردازش هوشمند پارسیان
توان
3

راکت فلزیاب - گیت فلزیاب - راکت بازرسی بدنی گیت بازرسی

/ 2
راكت فلزياب - گيت فلزياب - راكت بازرسي بدني گيت بازرسي
گیت بازرسی - قیمت گیت موبایل یاب - گیت بازرسی بدنی

راهکارهای بازرسی افراد مبتنی بر دستگاه های فلزیاب
امروزه ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت در هر مجموعه به مسئله پیچیده ای مبدل گشته است. استفاده از تجهیزات بازرسی پاسخی مناسب برای نظارت در تردد افراد و بازرسی کالا خواهد بود. در این مطلب موارد استفاده از تجهیزات بازرسی افراد را با بیان مثال برای شما توضیح خواهیم داد.
از امکاناتی که تجهیزات بازرسی کارکرد موثر در آن دارد میتوان به موارد زیر اشاره نمود؛ -ورودی های فرودگاه ها، زندانها و برخی سازمانها و ادارات برای جلوگیری از حمل سلاحهای سرد و گرم (برقراری امنیت)
- مدارس و دانشگاه ها برای جلوگیری از ورود موبایل (جلوگیری از تقلب)
- کارخانجات و کارگاه ها برای عدم خروج قطعات فلزی (جلوگیری از سرقت)

تجهیزات بازرسی کالا نیز با کمک دستگاه ایکس ری می باشد. تجهیزاتی که برای بازرسی افراد مورد استفاده قرار می گیرد شامل: گیت بازرسی ( گیت فلزیاب ) و راکت بازرسی ( راکت فلزیاب یا دستگاه موبایل یاب ) می باشد.
شیوه کارکرد گیت فلزیاب به این صورت است که افراد تمامی اشیایی که دارای فلز می باشد (مانند موبایل، انگشتر، کمربند و..) را قبل از گیت درون سبدی گذاشته و بدون آنها از گیت عبور می کنند، اگر گیت بوق زد یعنی فرد فلزی به همراه دارد. گیت های فلزیاب دارای مدلهای مختلفی هستن که از نظر شکل ظاهری، میزان حساسیت ، مقاومت در برابر حرارت و ... با یکدیگر متفاوتند.
نحوه کارایی راکت بازرسی ( راکت فلزیاب یا راکت موبایل یاب ) هم به این صورت است که با فاصله ای کم از بدن فرد راکت را به حرکت در می آورند اگر بوق راکت به صدا درآید یعنی فرد در ناحیه ای که راکت به صدا درآمده همراه خود فلز دارد. راکت های فلزیاب از نظر شکل ظاهری، اندازه، ولتاژ باتری، مقاومت در برابر ضربه و حساسیت و... دارای مدل های مختلف هستند.
لازم به ذکر است سرعت انجام کار گیت فلزیاب بازرسی از راکت بازرسی فلزیاب به مراتب بالاتر است ولی گیت بازرسی بدنی توانایی تشخیص قطعات فلزی کوچک را به میزان راکت فلزیاب ندارد. استفاده از گیت و راکت دستی بطور همزمان میتواند باعث افزایش سرعت و دقت بازرسی شود.
بطور کلی استفاده از تجهیزات بازرسی به لحاظ روانی جزو عوامل بازدارنده از سرقت و برقراری امنیت است. در سالهای اخیر تجهیزات بازرسی مورد توجه بسیاری از مدیران کارخانجات و سازمانهای مختلف قرار گرفته است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پردازش هوشمند پارسیان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است ...

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۵ ساعت پیش به روز شده.

پردازش هوشمند پارسیان
پردازش هوشمند پارسیان
آگهی: راکت فلزیاب - گیت فلزیاب - راکت بازرسی بدنی گیت بازرسی
پردازش هوشمند پارسیان