برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Internet Learning Group

مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه

مشاوره و صدور انواع بيمه‌نامه

مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه
کارگزاری رسمی بیمه مرکزی

برای مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه از تمامی شرکت‌ها، با شماره زیر تماس بگیرید.

ملیکا قیاسوند
0912-603-8432

بیمه بازنشستگی (مستمری) بانوان
(برای بانوان خانه‌دار و حتی شاغل)
ویژگی‌های طرح:
1. پرداخت مستمری مادام‌العمر به بانوان
2. پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه
3. حق بیمه ماهانه 100 هزار تومان
4. مدت پرداخت حق بیمه با توجه به سن
18 تا 25 سال = 30 سال
26 تا 30 سال = 28 سال
31 تا 35 سال = 25 سال
36 تا 40 سال = 23 سال
41 تا 45 سال = 20 سال
46 تا 50 سال = 18 سال
51 تا 55 سال = 15 سال
56 تا 60 سال = 13 سال
5. امکان درخواست مستمری زودتر از موعد، در 5 سال آخر


بیمه اشخاص
بیمه اشخاص، بیمه‌ای است که هدف آن حفظ سلامت اشخاص است. انواع بیمه اشخاص را می‌توان در سه نوع بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه تکمیلی (درمان) خلاصه کرد.

بیمه عمر
بیمه عمر یکی از متداول‌ترین انواع بیمه در سراسر دنیا به حساب می‌آید چرا که این بیمه نوعی از سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود. در ایران نیز بیمه عمر علاوه بر پوشش برخی بیماری‌های خاص و امکان دریافت وام و…، مقداری سود ماهانه تضمینی و مشارکتی نیز به حساب شخص واریز می‌کند و از این جهت نوعی از سرمایه‌گذاری امن و پایدار نیز صورت می‌گیرد. فریلنسرها از جمله اقشاری هستند که از بیمه عمر استفاده فراوانی می‌کنند.

بیمه حوادث
بیمه حوادث به دو دسته حوادث فردی و گروهی تقسیم می‌شود و از بیمه‌گذار در مقابل حوادثی نظیر برق‌گرفتگی، سقوط از ارتفاع، مسمومیت، گازگرفتگی، سوختگی و… حمایت کرده و در واقع غرامت نقص عضو، از کارافتادگی و… پرداخت می‌کند.

بیمه تکمیلی
این بیمه یکی از شایع‌ترین انواع بیمه در میان ایرانیان به حساب می‌آید. بیمه‌های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه نیروهای مسلح و… اصولا پوشش حداقلی هزینه‌های درمان را دارند و از این جهت بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با پرداخت مبلغی بیشتر، از بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند شوند. به طور مثال، بیمه کارگران که مطابق قانون کار اجباری تلقی می‌شود، از نوع بیمه پایه تامین اجتماعی بوده و اگر کارگران مایل به دریافت خدمات درمانی وسیع‌تری باشند، می‌توانند حق بیمه تکمیلی درمان را بپردازند.

بیمه اموال
بیمه اموال نیز از انواع بیمه‌های محبوب میان مردم به شمار می‌رود. بیمه آتش‌سوزی و زلزله دو بیمه اصلی در حوزه بیمه اموال هستند.

بیمه آتش‌سوزی
همان طور که از نام این بیمه پیداست، هدف آن پوشش خسارات مالی ناشی از حوادث آتش‌سوزی است. بسیاری از کسب‌وکارها در زمینه تهیه بیمه، ترجیح می‌دهند تا با استفاده از بیمه آتش‌سوزی، اموال خود را از حوادثی مانند انفجار، آتش‌سوزی، صاعقه و.. مصون بدارند.

بیمه‌ زلزله
اصولا بیمه زلزله هم مانند بیمه آتش‌سوزی در صدد حمایت از اموال است و به نوعی یکی از خدمات اضافی بیمه آتش‌سوزی به حساب می‌آید. در واقع با خریداری بیمه زلزله، بیمه‌گذار غالبا از خدمات بیمه‌های مرتبط با آتش‌سوزی نیز بهره‌مند می‌شود.

بیمه‌‌ وسایل نقلیه
یکی از رایج‌ترین انواع بیمه در ایران، بیمه وسایل نقلیه است. بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه موتور سیکلت، سه بیمه مهم در حوزه وسایل نقلیه محسوب می‌شود.

بیمه‌‌ شخص ثالث
این بیمه از اشخاص ثالث حاضر در وسیله نقلیه محافظت می‌کند و در صورت ورود خسارت مالی یا جانی به این افراد، خسارت پرداخت می‌کند. فقدان بیمه شخص ثالث برای دارندگان وسایل نقلیه شخصی می‌تواند عواقب زیان‌باری به دنبال داشته باشد به همین خاطر خرید بیمه شخص ثالث برای رانندگان، اجباری است.

بیمه‌ بدنه
بیمه بدنه، به جبران خسارت‌های وارد شده به وسیله نقلیه شخص می‌پردازد. هر چند خرید این بیمه اجباری نیست اما اکثر افراد برای اطمینان از حفظ وسیله نقلیه خود، بیمه بدنه را نیز همراه با بیمه شخص ثالث تهیه می‌کنند.

بیمه‌ موتور سیکلت
متاسفانه در حال حاضر بسیاری از موتورسواران اقدام به تهیه بیمه مخصوص موتور سیکلت نمی‌کنند. در حالی که این بیمه با پوشش هزینه‌های درمانی و خسارات مالی راننده و شخص ثالث، می‌تواند بسیاری از نگرانی‌های قشر موتورسوار را رفع کند.

سایر بیمه‌ها
چندین نوع بیمه دیگر نیز می‌توان یافت که در موارد خاص افراد از آن استفاده می‌کنند. بیمه مسئولیت پزشکان و بیمه مسافرتی از بیمه‌ها مهمی محسوب می‌شوند که معمولا در دسته‌بندی‌های گفته شده نمی‌گنجند.

بیمه مسافرتی
بیمه مسافرتی برای افرادی که تمایل به انجام سفرهای متعدد یا طولانی دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بیمه مسافرتی اشخاص را در برابر حوادث بالقوه سفر از جمله بیماری‌هایی مانند دندان درد، مسمومیت، آنفلونزا و… و همچنین حوادثی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Internet Learning Group، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

Internet Learning Group
Internet Learning Group
آگهی: مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه
Internet Learning Group