برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شیوا موسوی

نماینده رسمی اینورتر ریسان در ایران

نماينده رسمي اينورتر ريسان در ايران

درایو های EX در کاربرد هایی که دینامیک بالایی ندارد استفاده می شوند . مانند صنایع آب و فاضلاب بر روی پمپ های آب ، انواع فن ها در کارخانجات ، کمپرسور ها ، میکسر ها و ماشین های ساده .

درایوهای VX در اکثر صنایع مهم کشور کاربرد دارند مانند : صنایع فولاد ، صنایع نفت و پتروشیمی ، آب و فاضلاب ، صنعت سیمان ، تولید سیم و کابل ، جرثقبل ، صنایع پلاستیک و لاستیک ، صنعت خودرو و قطعات این دستگاه ها برروی ماشین های چاپ و رنگرزی ، ماشین نساجی ، ماشین برش ، ماشین ابزار ، ماشین سیم کشش سیم و مفتول ، ماشین رولینگ فولاد ، پمپ و کمپرسور و ماشین تزریق پلاستیک نصب می شوند .

درایو های مخصوص کنترل سیستم های پمپ و فن
در این سیستم از یک درایو برا کنترل چندین پمپ بصورت همزمان استفاده می شود.

با استفاده از یک سنسور فشار با دبی مقدار مصرف آب تعیین می گردد.درایو متناسب با مصرف آب با راه اندازی و کنترل سرعت تک تک پمپ ها فشار یا دبی را در یک مقدار ثابت تعیین شده نگه می دارد.

سری تکفاز VX ورودی تک فاز (برق شهر - 220V ) را گرفته و خروجی سه فاز می سازد ، رنج توانی این سری درایو های از 2.2 کیلووات تا 11 کیلووات می باشد ، درایوهای VX در اکثر صنایع مهم کشور کاربرد دارند مانند : صنایع فولاد ، صنایع نفت و پتروشیمی ، آب و فاضلاب ، صنعت سیمان ، تولید سیم و کابل ، جرثقبل ، صنایع پلاستیک و لاستیک ، صنعت خودرو و قطعات این دستگاه ها برروی ماشین های چاپ و رنگرزی ، ماشین نساجی ، ماشین برش ، ماشین ابزار ، ماشین سیم کشش سیم و مفتول ، ماشین رولینگ فولاد ، پمپ و کمپرسور و ماشین تزریق پلاستیک نصب می شوند .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شیوا موسوی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

شیوا موسوی
شیوا موسوی
آگهی: نماینده رسمی اینورتر ریسان در ایران
شیوا موسوی