برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمن تراز

باسکول دیجیتال 2 تن پند

باسكول ديجيتال 2 تن پند

باسکول دیجیتال 2 تن پند
باسکول دیجیتال صنعتی پند 2 تن در ابعاد 150 در 150 سانتی متر می باشد و جنس ورق به کار رفته برای باسکول دیجیتال صنعتی پند 2 تنی از ورق فلزی می باشد .
حسایت و دفت توزین باسکول دیجیتال صنعتی 2 تنی پند مدل 9800 پند 500 گرم می باشد و تا 200 گرم نیز قابل تغییر است .
دید نمایشگر باسکول دیجیتال صنعتی پند دو تنی بسیار خوب بوده و در محیط های کم نور و تاریک به راحتی قابل مشاهده می باشد .
این قابلیت در باسکول دیجیتالی صنعتی پند 2 تن وجود دارد که به کامپیوتر نیز متصل گردد و در صورت درخواست در زمان خرید به همکاران ما اعلام نمایید .
برای این باسکول دیجیتالی صنعتی پند 2 تنی باطری نیز طراحی شده تا در مواقع ضروری باسکول با باطری به کار خود ادامه دهد .
ظرفیت این باسکول دیجیتالی صنعتی پند دو تن تا 2000 کیلوگرم می باشد و در صورت قرار دادن باری بیش از این حد ظرفیت روی کفه باسکول ،آلارم نمایشگر باسکول به صدا درخواهد آمد .
برای صفر نمودن بار اضافه روی کفه باسکول دیجیتالی صنعتی دو تنی پند می توانید از کلید پارسنگ استفاده نمایید و همچنین دیگر کاربرد این کلید برای محاسبه وزن خالص بارهایی که باباسکول دیجیتال 2 تن پند توزین می کنید می باشد .
نشان دهنده باسکول دیجیتال 2 تنی پند برروی پایه ای متحرک قرار دارد که با کابلی تقریبی 4 متر در اطراف باسکول قابل جابجایی و نصب می باشد .
باسکول دیجیتال دو تن پند دارای 4 لودسل بوده و از دقت بالایی نیز برخوردار است و این لودسلهای به کار رفته در باسکول دیجیتال دو تنی پند دارای استاندارد جهانی OIML بوده و مورد تایید اداره استاندارد نیز می باشد .
باسکول دیجیتالی 2 تن پند دارای 12 ماه گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش می باشد .
باسکول دیجیتالی 2 تنی پند دارای علامت استاندارد ملی بوده و این خود نشان از کیفیت بالای باسکول دیجیتالی دو تن پند می باشد .
با توجه به ابعاد بزرگ باسکول دیجیتالی دو تنی پند و 4 لودسله بودن این دستگاه برای مصارف صنعتی و کارخانجات و انبارها بسیار پر کاربرد است .
در صورتی که برای نصب محل باسکول صنعتی پند 2 تن با کمبود جا مواجه هستید می توانید باسکول صنعتی پند را به شکل همسطح نصب نمایید تا کمترین فضا را در محیط کار شما اشغال نماید .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمن تراز، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

ایمن تراز
ایمن تراز
آگهی: باسکول دیجیتال 2 تن پند
ایمن تراز