برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمن تراز

باسکول 600 کیلویی صدر

باسكول 600 كيلويي صدر

باسکول 600 کیلویی توزین صدر
باسکول 600 کیلویی SG 600 تولیدی شرکت مهندسی توزین صدر بانام تجاری باسکول صنعتی صدر در ایران تولید وشناخته شده است باسکول 600 کیلویی توزین صدر دارای کفه فلزی بوده وابعاد کفه باسکول دیچجیتالی 75در 75 می باشد.
باسکول صنعتی 600 کیلویی دارای گاردفلزی جهت تکیه اجناس پرحجم و توزین دقیق باسکول می باشد.
باسکول فروشگاهی 600 کیلویی شرکت توزین صدر دارای علمک بوده ودر قسمت پایین شاستی باسکول دیجیتالی دسگیره ای طراحی شده تادر مواقعی که مشتری اقدام به جابجایی باسکول می نماید به سادگی از دستگیره های زیر شاستی باسکول دیجیتالی استفاده می نماید.
شرکت مهندسی توزین صدر تولید کننده انواع باسکول دیجیتال و ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی با توجه به نیاز بازار تنوع تولیدات باسکول خود را در مدلهای باسکول ثابت و باسکول چرخ دار و باسکول میدان باری که درزیر باسکول 4 عدد چرخ پاترولی طراحی شده تا به سادگی جابجا شود.
یکی دیگراز نمونه های تولیدی شرکت توزین صدر باسکول دیجیتال متحرک بوده که علمک این مدل باسکول به بدنه متصل نبوده و با 5 متر کابل اضافه توسط پایه ای جداگانه از کفه باسکول می باشد.
در صورتی که مشتری احتیاج به باسکول چرخدار داشته باشد شرکت توزین صدر این قابلیت را دارد که گاری آماده ای جهت نصب باسکول برروی آن به مشتری ارائه نمایدتا مشتری از باسکول به عنوان باسکول چرخ دار یا به عنوان باسکول میدان باری استفاده نماید.
باسکول 600 کیلویی توزین صدر ازبدنه کاملا فلزی ومقاوم برخورداراست و تعمیر باسکول توسط نمایندگی های مجاز توزین صدر امکان پذیر می باشدو ایمن تراز به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع و باسکول دیجیتالی ترازو فروشگاهی در این امر شمارایاری می نماید.
باسکول 600 کیلویی توزین صدر دارای یک عدد لودسل می باشدوظرفیت این لودسل برای باسکول دیجیتالی 600 کیلوگرم است ومدل لودسل مصرفی باسکول 600 کیلویی توزین صدر ZEMIC دارای استاندارد بین المللی OIML می باشدکه این مدل لودسل در بازار به عنوان یکی از بهترین ودقیق ترین لودسل شناخته شده است.
باسکول 600 کیلویی توزین صدر دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس ازفروش می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمن تراز، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ هفته پیش به روز شده.

ایمن تراز
ایمن تراز
آگهی: باسکول 600 کیلویی صدر
ایمن تراز