برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پارس مگا

فروش کارت های ریموت IO پارس مگا

فروش كارت هاي ريموت IO پارس مگا

پارس مگا یک شرکت تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی است، از جمله محصولات تولیدی پارس مگا می‌توان به ترانسمیترهای وزن، نمایشگر‌های وزن، نمایشگرهای سیگنال آنالوگ، مبدل‌های صنعتی،کارت‌های ریموت و بردهای رله اشاره کرد.
ماژول‌های توسعه ورودی و خروجی از پرکاربردترین ماژول‌ها در صنعت می‌باشند، این ماژول‌ها معمولا به صورت کارت‌های توسعه PLC استفاده می‌شوند، اما گاهی نیاز است ورودی و خروجی‌ها در فاصله بیشتری از PLC به کار بروند، در این گونه مواقع از کارت های توسعه RTU کمک گرفته می‌شود.
کارت‌های توسعه ورودی و خروجی پارس مگا با امکانات منحصر به فرد می‌تواند به خوبی پاسخگوی این نیاز باشد.

PM-RIO18H:پرقدرت‌ترین مدل ماژول‌های توسعه ریموت IO می‌باشد، این ماژول با دارا بودن رله های 16 آمپر قابل تعویض و متعارف این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به هیچ تجهیز اضافی به راحتی انواع برنامه های کنترلی خود را پیاده سازی کنید.

PM-RIO18L:عضو میانی خانواده ریموت IOهای پارس مگا می‌باشد. این محصول با بکارگیری رله های 5 آمپر امرون در خروجی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مدارات فرمان می‌باشد، بهره مندی از رله باعث شده تا نیازی به تهیه و نصب رله بعد از کارت نباشد. همچنین باعث ارتقا ایزولیون و بالا رفتن درجه اعتماد این محصول می‌شود.

PM-RIO18T:با دارا بودن 8 ورودی ایزوله و 8 خروجی ایزوله و پورت RS485 گزینه مناسبی برای استفاده در توسعه دهنده‌های دیجیتال است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پارس مگا، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

پارس مگا
پارس مگا
آگهی: فروش کارت های ریموت IO پارس مگا
پارس مگا