برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مزرعه کارآفرینی

پیش فروش نهال پالونیا- زمستان 1400 شماره

پيش فروش نهال پالونيا- زمستان 1400 شماره 09915131382

نهال ریشه لخت پالونیا با موعد تحویل دی ماه 1400 به صورت پیش فروش و با تخفیف ویژه 50% در شهریور 1399 عرضه میشود. نهال پائولونیا عرضه شده عاری از آلودگی باکتریایی و قارچی و انسداد آوندی بوده که باعث سرعت رشد بالا درخت میشود. (نهال سریع الرشد)

گروه مزرعه کارآفرینی نهال ریشه لخت پائولونیا (پالونیا) را با 20% تخفیف در شهریور ماه عرضه کرده است. خریدار پس از ثبت سفارش، فاکتور معتبر دریافت مینماید و براساس آن نهال خود را در زمستان دریافت میکند.
موعد تحویل نهال های ریشه لخت، مانند سایر نهال ها در زمستان 1400 خواهد بود و از ابتدای دی، واگذاری شروع خواهد شد. زمان دقیق واگذاری نهال، براساس هماهنگی با مشتری تعیین میشود.

اگر قصد خرید دارید میتوانید 30% مبلغ کل سفارش را پرداخت نمایید و تا پایان ماه مابقی مبلغ سفارش را پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


درباره پالونیا

پالونیا درخت سریع الرشدی است که از آن برای زراعت چوب استفاده می شود. این درخت بعد از مدت زمان ۵ تا ۷ سال، می تواند به ارتفاع و قطر مناسب جهت فروش برسد. لازم به ذکر است که قطر تنه این درخت تا ۴۰ سانتی متر رشد می‌کند. برای خرید نهال پالونیا در اندازه‌های متفاوت می‌توانید در سایت "مزرعه کارآفرینی" سفارش خود را ثبت کنید.

از ویژگی های درخت پالونیا می توان به این موارد اشاره کرد: مقاوم به کم‌آبی، مقاوم به خاک‌های آهکی و گچی و با زهکشی نامناسب، مقاوم به دود و هوای مناطق صنعتی. پالونیا از درختان بسیار سازگار برای جنگل کاری سریع، توسعه فضای سبز شهر و روستا و کشت تؤام با انواع گیاهان زراعی رایج است.

به طور کلی برای کاشت نهال نایلکسی درخت پالونیا یا نهال ریشه لخت آن در یک منطقه باید شرایط زیر فراهم باشد:
۱. دما؛ متوسط دمای منطقه باید در محدوده ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتیگراد باشد.
گونه های مختلف درخت پائولونیا می‌تواند به طیف وسیعی از دماهای مختلف سازگار باشد. دامنه دمایی مناسب برای گونه فورتونی در محدوده ۱۵- تا ۴۵+ است. برای گونه تامنتوسا (تومنتوسا یا تامنتوزا) مقاومت به سرما تا ۲۲- درجه سانتیگراد می باشد.

۲. خاک؛ مناسب ترین خاک برای کاشت نهال پالونیا، خاک لومی، شنی و خاک ماسه ای است که خوب زهکشی شده باشد.
هرچند پالونیا درختی است که تحمل کاشت در خاک های فقیر را هم دارد اما بهتر است برای کاشت آن از خاک اسیدی یا خنثی استفاده شود. توصیه می‌شود خاکی که برای کاشت نهال پالونیا در نظر گرفته شده است خشک وpH آن ۵ تا ۸.۹ باشد و محل کشت آن عمیق حفر شود.همچنین برای پالونیا شوری حدود ۶۰۰۰ (EC≤۶۰۰۰) مناسب است البته تا حدود حداکثر ۸۰۰۰ شوری قابل تحمل است.

۳. آب (آبیاری) درخت پالونیا؛
با توجه به شرایط کلی حاکم در ایران، به طور کلی حداکثر نیاز آبی برای هر درخت پالونیا در هر هفته ۳۰ لیتر یا هر ۱۰ روز ۴۰ لیتر یا به طور سالانه یک متر مکعب تا ۱.۳ متر مکعب می باشد.

خاک و رطوبت هوا برای رشد نهال پالونیا بسیار مهم هستند. در صورتی که متوسط بارش سالیانه باران، از ۱۰۰ میلی‌متر در ماه کمتر باشد، باید آبیاری اضافی را برای درخت انجام دهید. به جای هر ۱۰ میلی‌متر باران، باید ۱۰ لیتر به گیاه آب دهید. اگر بارش باران زیر ۵۰ میلی‌متر در ماه باشد، باید در سالیان آتی نیز آبیاری اضافی را ادامه دهید.

آبیاری ناکافی رشد نهال پالونیا را کند می‌کند، اما منجر به از بین رفتن آن نمی‌شود. برای رشد بهینه‌ی گیاه در ماه‌های اولیه، بسیار مهم است که به صورت هفتگی ۲۰ لیتر آب به گیاه بدهید. بهتر است که این مقدار به دو نیم تقسیم شده و در دو زمان متفاوت با استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای انجام بگیرد.

در صورتی که کاشت پالونیا برای فروش در بازار انجام می‌گیرد، استفاده از فناوری آبیاری قطره‌ای توصیه می‌گردد. باتوجه به خشکسالی و کاهش بارندگی ها،کشت پالونیا بسیار عقلانی و به صرفه است. پالونیا درمناطقی با بارندگی سالانه ۵۰۰ میلی متر به صورت دیم کاشته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید با به سایت مزرعه کارآفرینی مراجعه کنید./ با تشکر

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مزرعه کارآفرینی، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

مزرعه کارآفرینی
مزرعه کارآفرینی
آگهی: پیش فروش نهال پالونیا- زمستان 1400 شماره
مزرعه کارآفرینی