برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا

پرلیت پرورش سنبل

پرليت پرورش سنبل

فروش پرلیت (Perlite )
پرلیت (Perlite)

سنبل گیاهی است که از زمانهای قدیم کاشتن آن متداول بوده است .گیاه سنبل از خانواده سوسنیها و پیازی ، به بلندی 15 تا20 سانتیمتر و گل های زودرس آن بشکل خوشه انتهای ساقه گوشتی معمولا از نیمه اسفند تا فروردین باز می شود و به رنگهای سفید ، قرمز ، آبی ، بنفش ، صورتی و زرد و غیره است .
پیاز سنبل را میتوان در باغچه، گلدان یا لیوان آب کاشت. برای کاشت در باغچه بعد از اینکه خاک باغچه را بیل زده و نرم کرده و کلوخه‌ها را شکستید، با بیلچه حفره‌ای به عمق 12 تا 15 سانتی‌متر حفر کرده و پیاز را در آن قرار داده با خاک بپوشانید (از کف پیاز تا سطح خاک حدود 12 تا 15 سانتیمتر باشد) گلدان باید زهکش کافی داشته باشد (زیر گلدان سوراخ باشد) روی زهکشی تکه سفال یا چند سنگریزه قرار می دهیم. سایز گلدان معمولا 14 انتخاب می شود.
از طرف دیگر می توان از ترکیب های بستری جدید استفاده کرد. مثلا 40درصد پیت‌ماس + 50درصد کوکوپیت + 10درصد پرلیت.
از ویژگی های ماده معدنی پرلیت، ایجاد تخلخل ،خلل و فرج برای تهویه، سبک و قابل ضد عفونی، ظرفیت نگهداری آب بالا، ایجاد تهویه بهتر و بیشتر را می توان نام برد.
شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا با تمرکز بر اصول مشتری مداری، بهره‌وری و تعهد به ارزش‌های انسانی و ارائه خدمات کارا و اثربخش به طرفهای تجاری خود به‌عنوان یکی از معتبرترین و موفق‌ترین واحدهای تولیدی بازرگانی فعال در زمینه تامین و توزیع مواد معدنی کشور تبدیل‌شده است. این شرکت با انجام سرمایه‌گذاری‌های مختلف در معادن و ایجاد کارخانه‌های فراوری موادمعدنی به دنبال تکمیل سبد محصولات مواد معدنی و کسب جایگاه مناسب از تولید و عرضه موادمعدنی در سطح بین‌المللی است.
جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

تلفن: 32224502-023
فکس: 32238279-023

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
آگهی: پرلیت پرورش سنبل
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا