برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فرامرز چهره گشا

پد سلولزی – تجهیزات گلخانه

پد سلولزي – تجهيزات گلخانه

مهمترین امتیاز گلخانه فراهم ساختن محیط اقلیمی مناسب تحت کنترل است که یکی از مهمترین عوامل محیطی قابل کنترل در گلخانه دما می باشد. کنترل دمای گلخانه برای گیاهان حیاتی است که این امر از طریق سیستم های مختلف از قبیل کنترل رطوبت ، سیستم شیدینگ ، تهویه مناسب و سیستم خنک کننده پدوفن امکان پذیر است.
سیستم خنک کننده پدوفن با استفاده از تبخیر آب در هوای گلخانه موجب کاهش دما می شود که در مناطق بسیار گرم و خشک نتایج بهتری از مناطق معتدل و مرطوب عرضه می کند. پد سلولزی ساخته شده از طریق مدرن ترین تکنولوژی جهت جذب بیشترآب ، سطح بیشتر تبخیر ، مقاومت در مقابل اثر فرسایشی آب ، ضد میلدیوم ، و عمر طولانی می باشد. پد سلولزی که در سیستم خنک کننده پدوفن گلخانه بکار می رود دارای افزودنی هائی است که امکان جذب آب و توزیع سریع آنرا می دهد (یک قطره آب در 5-4 ثانیه توزیع می شود). بدون مواد شیمیائی که موجب آلرژی روی پوست بدن می شوند. پدها برنگ قهوه ای و در بلوک های به ابعاد 100*600*2000 میلیمتر و 100*600*1500 میلیمتر عرضه می شوند که هر بلوک از 85 ورق کاغذ سلولزی خالص آغشته به رزین فنولیک جهت جذب و مقاومت مکانیکی بیشتر با ماده خام کرافت و فشار 100 گرم / مترمکعب ساخته شده است. پد سلولزی با افزودنی های ضد باکتری در فیبر سلولزی مقاوم در مقابل چروک شدن و فرسایش در اثر اشعه مضر یووی نور خورشید ، قارچ ، باکتری و خزه می باشد.
سیستم سرمایش پدوفن از ایجاد استرس گرمائی درگیاهان جلوگیری می کند و باعث رشد مناسب آنها می شود. سیستم خنک کننده پدوفن گلخانه و مرغداری ها می تواند دما را بمقدار 15 درجه کاهش دهد.
7-88524006 – 09122837214 شرکت مهندسی تجهیز گستر صد ستون
http://www.golkhanehsazan.com/index.php? reqid=asc_docno&takeit=view&id=5619
پدوفن

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فرامرز چهره گشا، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۵ ماه پیش به روز شده.

فرامرز چهره گشا
فرامرز چهره گشا
آگهی: پد سلولزی – تجهیزات گلخانه
فرامرز چهره گشا