برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کیمیا پارس شایانکار

کود سوپر فسفات ساده

كود سوپر فسفات ساده

سوپر فسفات ساده
پـودری و گـرانـولـه

کود سوپرفسفات ساده حاوی عنصر فسفر بعنوان ماده مغذی اصلی گیاهان است به علاوه عنصر فسفر دارای عناصر مغذی دیگر نظیر گوگرد ، کلسیم ، منیزیم ، آهن، روی و منگنز است که سبب رشد ریشه و سنتز کلروفیل می گردد

فسفر یک عنصر تشکیل دهنده تمام بافتهای گیاهی است که بویژه در بخشهای جوان، گلها و بذرها به مقدار زیادی وجود دارد. وجود این عنصر برای تقسیم سلولی و نمو بافتهای مریسمی ضروری است. نهالهای جوان به فسفر زیادی برای تحریک رشد ریشه ها دارند.

کمبود فسفر بر رشد کلی درخت و ریشه ها اثر گذار است. در این حالت شاخه ها کوتاه و باریک شده برگهای جوان کوچک میگردند و زودتر از سایر برگها میریزند، همچنین گلدهی درختان بطور چشمگیری تحت تاثیر کمبود فسفر کاهش میابد و رسیدن و بلوغ میوه ها نیز به تاخیر می افتد. قرمز شدن ساقه و ارغوانی شدن برگها و خشک شدن نوک برگهای پیرتر از علائم کمبود فسفر میباشد زیرا این کمبود بر تشکیل سریعتر رنگدانه های آنتی سیانین اثر گذار است.

جذب فسفر عملا در خاکهای اسیدی و بازی با محدودیت مواجه است.
همچنین کود سوپرفسفات ساده با 2 نوع آنالیز و ترکیب عرضه می شود که حاوی حداقل 5/21 و یا 17 درصد فسفر کل (total P2O5) و 5/17 و یا 9 درصد فسفر محلول در آب (W/S P2O5) است.

🔺 توصیه
استفاده از هر نوع کود شیمیایی را در راستای اصلاح و تقویت خاک زمین زارعی و باغات بر اساس نتیجه آزمایش خاک، صرفاٌ با نظر کارشناسان مجرب و مهندسین سازمان جهاد و کشاورزی منطقه انجام داده و به آنان اعتماد نمائید .


لطفاً جهت ثبت سفارش و درخواست به سایت www.Shayankar.ir مراجعه فرمائید و یا با شماره های زیر در تماس باشید.

تلفن دفتر مرکزی : 2- 88998130(021)
کارشناس بازرگانی : 09120710192
کارشناس بازرگانی : 09120185621
ایمیل : info@shayankar.ir
سایت : www.shayankar.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کیمیا پارس شایانکار، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

کیمیا پارس شایانکار
کیمیا پارس شایانکار
آگهی: کود سوپر فسفات ساده
کیمیا پارس شایانکار