برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کیمیا پارس شایانکار

سولفات، مواد غذایی ضروری گیاه (ریز مغذیها)

سولفات، مواد غذايي ضروري گياه (ريز مغذيها)

فروشنده سولفات های کشاورزی
تولید کننده ریز مغذی های کشاورزی

🟢 1-فروشنده سولفات آهن 18-20%
با وجود اینکه مقدار این عنصر در خاکها زیاد است اما علائم کمبود آن به وفور گزارش شده است. در خاکهای قلیایی و اسیدی به علت فقدان آهن محلول، این کمبود بروز میکند، مضاف بر آن مقدار بیش از اندازه برخی از عناصر مانند فسفر، روی، مس، منگنز و نیکل در خاک میتواند به ایجاد این کمبود کمک کند.

🟢 2-فروشنده سولفات مس 18-20%
فرآیند جذب مخصوص قابلیت دسترسی مس را تحت تاثیر قرار میدهد، این فلز در اسیدیته بالا بسختی جذب میشود از اینرو استفاده از ترکیبات سولفاته در حل این مشکل موثر است

🟢 3-فروشنده سولفات روی 18-20%
وجود این عنصر برای سنتز اسید آمینه تریپوفان که در تولید اکسین دخالت دارد ضروری است، فقدان اکسین IAA که در اثر کمبود روی رخ میدهد باعث عدم رشد دیواره سلولی و کاهش جذب آب در گیاه میشود.

🟢 4-فروشنده سولفات منگنز 18-20%

مهمترین علامت کمبود منگنز بروز حالت زردی بین رگبرگها در برگهای پیر میباشد این حالت بویژه در سر شاخه های بالاتر بیشتر مشاهده میشود و گاهی نیز با توقف رشد سر شاخه ها همراه است.
رایجترین کود منگنز سولفات منگنز با 16 و یا 26 درصد منگنز است این کود هم در خاک های اسیدی وهم در خاک های قلیایی قابل مصرف است اکسید منگنز با حدود 70 درصد منگنز خالص به دلیل حلالیت محدود فقط در خاکهای اسیدی قابل مصرف است و کاربردی در خاک های آهکی ایران ندارد .

🟢 5-فروشنده سولفات منیزیم 14/5 MGO
منیزیوم : در برگ درخت انار مقادیر فراوانی منیزیوم یافت میشود. بهنگام کمبود منیزیوم تنها گیاهان زرد میشوند. منیزیم نقش مهمی در در فعال کردن سیستم آنزیمی و در متابولیسم کربوهیدراتها ایفا میکند.

🟢 6-فروشنده گوگردکشاورزی
برخی کودهای شیمیایی دارای مقادیر مناسبی گوگرد هستند. سوپر فسفات معمولی 12% گوگرد، سولفات آمونیوم 24% گوگرد، سولفات پتاسیم دارای 17% گوگرد میباشد.

نیاز شما در خصوص سولفات آهن، مس، روی و منگنز، منیزیم، بوریک، گوگرد پودری و کلسیم و ... را تأمین می نمائیم.

لطفاً جهت اخذ اطلاعات بیشتر به سایت www.Shayankar.ir مراجعه فرمائید و یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

🌐 کیمیا پارس شایانکار
09121083929
09120185621
88998130 (021)
www.shayankar.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کیمیا پارس شایانکار، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ماه پیش به روز شده.

کیمیا پارس شایانکار
کیمیا پارس شایانکار
آگهی: سولفات، مواد غذایی ضروری گیاه (ریز مغذیها)
کیمیا پارس شایانکار