برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
bourka

کنترلر آبیاری هوشمند بورکا

كنترلر آبياري هوشمند بوركا

دستگاه آبیاری هوشمند بورکا مدل ws424 دارای 4 کانال خروجی میباشد و مدت زمان آبیاری و زمان شروع آبیاری و همچنین فواصل روزهای آبیاری برای هر کانال کنترلر آبیاری به طور جداگانه قابل تنظیم می باشد ، ولتاژ خروجی هر کانال دستگاه آبیاری هوشمند 24 ولت بوده و برای فعال سازی شیربرقی های متناسب با این ولتاژ استفاده میگردد.
نوع شیر برقی با توجه به میزان آبیاری مشخص میگردد و برای آبیاری باغچه ها و یا منازل و همچنین آبیاری در ابعاد کوچک میتوان از سایزهای بین 0.5 تا 1 اینچ استفاده کرد.
کنترلر آبیاری بورکا امکان قطع و وصل در فواصل کوتاه را دارد و بنابر این مناسب جهت کنترل مه پاشها و یا آبیاری چمنها نیز میباشد.
یکی از توانمندیهای خوب دستگاه آبیاری هوشمند بورکا تعیین هوشمندانه مدت زمان آبیاری در فصول مختلف می باشد یعنی با توجه به دمای هوا این پارامتر را افزایش و یا کاهش میدهد.
دستگاه کنترلر آبیاری دارای سنسور دمای داخلی میباشد ولی در صورت استفاده از آن جهت کنترل آبیاری ویلاها و یا منازل ممکن است در محلهای سرپوشیده استفاده شود که در این گونه شرایط بر روی کنترلر آبیاری امکان اتصال سنسور دمای خارجی در نظر گرفته شده که در صورت اتصال سنسور به دستگاه آبیاری هوشمند بورکا به صورت هوشمند اتصال را تشخیص داده و دمای جدید بر روی نمایشگرکنترلر آبیاری نشان داده میشود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

bourka، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

bourka
bourka
آگهی: کنترلر آبیاری هوشمند بورکا
bourka