برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رسول محمودی

هیتر | بخاری صنعتی | کوره هوای گرم گلخانه و مرغداری

هيتر | بخاري صنعتي | كوره هواي گرم گلخانه و مرغداري

هیتر جت و بخاری گلخانه و مرغداری
هیترهای قدرتمند آرارات ، سوپر آرارات و سوپر پی اف با بهره گیری از فن های دمنده طرح زیلابگ آلمان و مشعل ایران رادیاتور گزینه بسیار مناسب برای تامین حرارت مورد نیاز مرغداری ها ، سالن های پرورش طیور و قارچ ، گلخانه های انواع میوه و گل ، کارگاه ها و کارخانجات می باشند.

هیترهای قدرتمند ساخت گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از دو فن دمنده 74*74 دارای برچسب انرژی A ، با قدرت بالا و مصرف انرژی بهینه قادرند تا هوادهی 23000 لیتر هوا را در ساعت انجام دهند. فن های دائم کار سه فاز با طول عمر بسیار بالا و تابلو برق تمام اتوماتیک از دیگر قابلیت های این هیترهای قدرتمند می باشند.
استفاده از پروفیل فولادی 3*3 و ورق گالوانیزه گرم مرغوب خارجی با رنگ استاتیک کوره ای تضمین کننده دوام و استحکام بالای این هیترهای قدرتمند ایرانی می باشد. برای افزایش راندمان دستگاه از پوشش پشم شیشه 3 سانتی متری به عنوان عایق استفاده شده است. رنگ آمیزی بدنه دستگاه با رنگ استاتیک کوره ای برای افزایش کیفیت و مقاومت بدنه در مقابل رطوبت و زنگ زدگی انجام پذیرفته است.

هیترهای آرارات ، سوپر آرارات و سوپر پی اف از بهترین بخاری های انواع گلخانه ها می باشند که در گلخانه های شهرهای بزرگ کشور مانند گلخانه های گلفام در پاکدشت و سایر شهرهای ایران مانند تهران ، ماکو ، یاسوج سمنان ، قم و ارومیه در حال استفاده هستند. کوره های به کار رفته در این دستگاه ها با ابعاد 60*170 سانتی متر از رادیاتور 2 اینچ 2 میل صنعتی بهره می گیرند. کوره های دستگاه ها به صورت مستقل دارای 5 سال گارانتی می باشند.
هیتر آرارات با دو ورژن خروجی در پایین و روبرو ساخته می شود و برای استفاده در گلخانه های پرورش توت فرنگی و انواع میوه جات بسیار مناسب می باشد. هیترهای سوپر آرارات با داشتن خروجی در بالا برای گلخانه های پرورش گل گزینه عالی محسوب می شوند. از هیترهای سوپر پی اف نیز برای گرمادهی در مرغداری ها ، کارگاه ها و کارخانجات می توان استفاده کرد.

اگر گلخانه ، مرغداری یا سالن پرورش طیور و قارچ کوچکی دارید یا در پی خرید هیتر ارزان قیمت برای کارگاه خود می باشید توصیه می کنیم از بخاری های پی اف خریداری کنید. هیترهای پی اف در دو نوع 220000 و 110000 کیلوکالری ساخته می شوند و با بهره گیری از مشعل ایران رادیاتور و فن اکسیال از راندمان بسیار بالایی در ایجاد حرارت و هوادهی برخوردارند.

در ساخت پی اف 110000 از یک عدد فن اکسیال استفاده شده است و دارای دبی هوادهی9000 متر مکعبی است. پی اف 220000 نیز برای ایجاد دستیابی به دبی هوادهی 20 هزار متر مکعبی از دو فن اکسیال 74*74 بهره می گیرد. هیترهای پی اف با بهره گیری از تابلو برق های تمام اتوماتیک و بدنه های گالوانیزه گرم رنگ کوره ای گزینه ای ایده آل ، ارزان قیمت و ایمن برای استفاده در گلخانه ، مرغداری و سالن های پرورش قارچ هستند.


هیترجت های 110000 و 50000 گروه صنعتی اسکندری با داشتن راندمان 99 درصد برای استفاده در مرغداری ها ، کارخانه ها و کارگاه ها بسیار مناسب می باشند. این هیتر جت های قدرتمند با بهره گیری از بدنه داخلی ، خارجی و کلاهک استیل استنلس خالص نسوز و الکتروموتور موتوژن از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار هستند.
برخورداری از تابلوبرق تمام اتوماتیک ، فن 40*40 دمنده ، کوره استنلس خالص نسوز و سیستم فوق العاده مکش جهت سوخت کامل از دیگر قابلیت های بی نظیر این هیتر جت های قدرتمند می باشد. هیتر جت قدرتمند خانگی EIG محصول دیگری از گروه صنعتی اسکندری است که با راندمان ، کارایی ، ایمنی بسیار بالا و مصرف بهینه برای استفاده در منازل بسیار مناسب می باشد. هیترجت های EIG با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری به فروش می رسند.
با خرید بیش از چهار عدد انواع هیتر آرارات ، سوپر آرارات ، پی اف و سوپر پی اف ، از خدمات نصب و ارسال رایگان گروه صنعتی اسکندری بهره مند شوید. این هیترهای قدرتمند با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری به فروش می رسد. گروه صنعتی اسکندری (EIG) با ربع قرن سابقه تولید انواع دستگاه های گرمایشی و واحد برتر صنعتی کشور در سال 95 از پیشروترین واحدهای صنعتی کشور در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی ، گرمایشی ، دیجیتالی و دستگاه های صنعت دام و طیور می باشد.

مشاوره و خرید بدون واسطه از کارخانه سازنده:
تلفن های تماس :
32346612-044
32379188-044
کارشناسان رسمی فروش کارخانه
09143403463
09143883380
فروش تهران :

09125547229
تماس با مدیریت فروش :
09126342262


همچنین این کارخانه تولید کننده انواع مهپاش دیسکی (پروانه ای) ، رطوبت ساز التراسونیک ، مهساز نازلی (فوگر) ، انواع

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رسول محمودی، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

رسول محمودی
رسول محمودی
آگهی: هیتر | بخاری صنعتی | کوره هوای گرم گلخانه و مرغداری
رسول محمودی