برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مانیاد صنعت

کابل ترموکوپل شیلددار نوع KX محصول BLF ایتالیا 1.50*2

كابل ترموكوپل شيلددار نوع KX محصول BLF ايتاليا 1.50*2

کابل ترموکوپل شیلددار نوع KX محصول BLF ایتالیا سایز 2*1.50(mm²)

امروزه سنسورهای اندازه گیری دما از قبیل ترموکوپل ، RTD ، PTC و NTC در سطح بسیار گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. که معمولاً جهت اتصال مستقیم به تجهیزات اندازه­گیری دما احتیاج به سیم و کابل رابط ترموکوپل مناسب دارند تا از افت ولتاژ در مسیر انتقال و ایجاد خطای اندازه گیری جلوگیری کنند. درنتیجه هنگام انتخاب سیم و کابل ترموکوپل رابط و جبران ساز باید به ویژگی هایی مانند عایق بندی و جنس عایق های این نوع از سیم و کابل های ترموکوپل دقت بیشتری لحاظ شود و در مورد نوع عایق نیز باید به رنج دما و شرایط محیطی توجه گردد. این نکته نیز بدیهی است که تایپ(متریال آلیاژ) ترموکوپل و سیم و کابل رابط و جبران ساز ترموکوپل باید همسان باشند. ترموکوپل‌ها دارای تنوع زیادی جهت اندازه گیری دما می باشند که با توجه به محدوه دمایی و شیب نمودار و دیگر ویژگی ها به سه گروه تقسیم می شوند. بطور مثال تایپ‌ های R - S - B با قابلیت اندازه گیری دما در محدوه 0 الی ۱7۰۰درجه سانتیگراد و تایپ های E – J – T – K - N با قابلیت اندازه گیری دما در محدوده 200- الی 1260 درجه سانتیگراد بکار می‌روند.

شرکت مهندسی بازرگانی مانیاد صنعت دارای تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولیدکنندگان بزرگ بین المللی می باشد. و با بهره­گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف و برخورداری از امکانات لجستیکی از قبیل دفاتر در اروپا و امارات متحده عربی توانسته است بخش قابل توجهی از نیاز صنعت را تامین نماید. همچنین اقدام به توزیع انواع سیم و کابل ترموکوپل با روکش های مختلف شیلددار، سیلیکونی، پی وی سی، تفلونی و... مانند کابل جبران ساز ترموکوپل شیلددار تایپ KX محصول BLF ایتالیا نموده است.

در راستای تحقق این اهداف، مانیاد صنعت اقدام به موجود کردن سیم و کابل ترموکوپل و نسوز با کیفیت بسیار عالی، محصول BLF ایتالیا با بیش از ربع قرن تجربه حضور موفق در صنعت ایران نموده است :

-مزایای سیم و کابل ترموکوپل BLF ایتالیا :

مقاوم در برابر نویز
مقاوم در برابر حلال های نفتی و روغن
دقت زیاد انتقال سیگنال در مسافت های طولانی
هالوژن فری
کم دود
مطابق با ROHS - REACH
مطابق با استاندارد آمریکا ، کانادا و اروپا
دارای CERTIFICATE از کشور سازنده
-درصد خلوص بالای : هادی و روکش استفاده شده جهت بالا بردن کیفیت سیم و کابل ترموکوپل که می تواند راه حلی مناسب برای سنجش، انتقال و کنترل دما با بیشترین دقت در صنعت باشد.

-استفاده سیم و کابل ترموکوپل صحیح ارتباط مستقیمی با سرعت واکنش ترموکوپل دارد .

به عنوان مثال سیم و کابل ترموکوپل تایپ KX مناسب جهت انتقال ولتاژ اندازه گیری شده توسط ترموکوپل تایپ K که یک سنسور دما در بخش دما در زمینه تجهیزات ابزاردقیق می باشد که از چند جز کوچکتر تشکیل شده و هرکدام از این اجزا تاثیر مستقیم بر عملکرد ترموکوپل دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مانیاد صنعت، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مانیاد صنعت
  • تهران، لاله زار جنوبی، مجتمع تجاری بوشهری، طبقه دوم، واحد 67
  • 021 3393 9689
مانیاد صنعت
آگهی: کابل ترموکوپل شیلددار نوع KX محصول BLF ایتالیا 1.50*2
مانیاد صنعت