برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
میثم میثمی

مشاوره، طراحی و اجرای فیبر نوری

مشاوره، طراحي و اجراي فيبر نوري

گسترش ارتباطات و نیاز به سرعت و پهنای باند بیشتر موجب استفاده ی روز افزون از فیبر های نوری به عنوان بستر اصلی ارتباطی در شرکت ها و سازمان ها شده است.
احداث و یا ارتقای بک بن شبکه و ارتباطات نیازمند بررسی و سنجیدن تمام جوانب کار قبل از شروع به کار بوده که از طریق مشاوره باکارشناسان مربوطه امکان پذیر می باشد. همچنین طراحی و اجرای بستر ارتباطی فیبر نوری امری کاملا تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود.
شرکت فاطر با داشتن کارشناسانی مجرب در این زمینه قادر است با ارائه مشاوره هایی کارآمد و سنجش شرایط، بستری متناسب با نیاز شما طراحی نماید.
بعد از تشریح کامل طرح که در آن تمام نیاز ها و سرویس های مورد تقاضای مشتری شامل سیستم مخابراتی، دیتا سنتر، شبکه، دوربین مدار بسته، مانیتورینگ، IPTV، VOIP، صوت، BMS در نظر گرفته شده و با ایجاد امکان ارائه ی این سرویس ها بر بستر تنها یک فیبر نوری، طرح تایید شده توسط کارشناسان کار آزموده ی ما در تخصص های مختلف اعم از Passive و Active اجرا خواهد شد.
نصب و راه اندازی بستر فیبر نوری بسیار پیچیده و دشوار می باشد که می توان به حفاری هایی جهت ایجاد کانال های زیر زمینی فیبر نوری، ایجاد دیتاسنتر و طراحی رک های داخل آن و کابل کشی ساختمان اشاره کرد که نیازمند تجهیزات حرفه ای برای تسریع روند کار می باشد.
یکی از حساس ترین قسمت های کار، جوش فیبر نوری در نقاط مورد نیاز بوده که باید توسط فردی با تجربه با استفاده از دستگاه های فیوژن فیبر نوری با کیفیت بالا انجام شود.
ما با انجام پروژه های متعدد و بزرگ و با دارا بودن بهترین تجهیزات لازم دارای توانایی انجام پروژه های شما، به صورت کاملا حرفه ای می باشیم.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید :
http://www.opticalfiberco.com/

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

میثم میثمی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

میثم میثمی
میثم میثمی
آگهی: مشاوره، طراحی و اجرای فیبر نوری
میثم میثمی