برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پارس الکترونیک مهندس سعید کرمانشاهی

دستگاههای الکترونیکی دور کننده حیوانات

دستگاههاي الكترونيكي دور كننده حيوانات

اولترا سونیک (فراری دهنده حیوانات موذی)
دفتر مرکزی پارس الکترونیک
دفتر مرکزی و فروش پارس الکترونیک
این دستگاهها جهت دور کردن و فراری دادن موش ، پرنده ، مار ، مارمولک ، عقرب ، رتیل ، موش صحرائی ، گنجشک ، سگ ، گربه ، شغال و گراز طراحی شده اند و کاملا بی خطر میباشند
دستگاههای التراسونیک حتی قادرند مورچه و سوسک ، پشه و مگس را نیز از محیط زندگی شما دور کنند .
این دستگاه جهت فراری دادن موشها و حیوانات موذی دیگر استفاده می گردد محل اثر دستگاه بر روی سیستم شنوایی و عصبی حیوانات موذی می باشد که موجب ایجاد درد و ناراحتی در این گونه حیوانات می گردد با فشار 260 دسی بل موشها مجبور به ترک محل زندگی و تغذیه شان می گردند. شایان ذکر است این صدا خارج از محدوده شنوایی انسانها و حیواناتی نظیر سگ ، گربه ، ماهی ، پرندگان و حیوانات آزمایشگاهی می باشد. همچنین بر روی گیاهان اثری ندارد. عملکرد این دستگاه هیچگونه اثری بر روی کارکرد دستگاه های نظیر تلویزیون ، رادیو ، دزدگیرهای الترونیک ، ردیاب های آتش و دود و دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب و یا سمعک شنوایی یا سایر تجهیزات شنوایی ندارد.
فرکانس این دستگاه به صورت خودکار بین رنج های 30.000 Hz و 60.000 Hz تغییر می کند که موجب می گردد موشها نتوانند با فرکانس سازگار گردند. منطقه تحت پوشش این دستگاه مابین 370-480 square meters می باشد. بعد از اتصال به برق یک LED قرمز رنگ روشن می گردد که نشان دهنده عملکرد صحیح دستگاه است. در قسمت پشت دستگاه یک دکمه قرار دارد که با فشار دادن آن بعد از اتصال دستگاه به برق صدایی از دستگاه شنیده می شود که نشان دهنده عملکرد صحیح دستگاه است.
شایان ذکر است استفاده از این دستگاه موجب پیشگیری خطرات استفاده از سموم شیمیایی و همچنین آلودگی و عفونتهای ایجاد شده بعد از مرگ و میر حیوانات در محل های زندگیشان (انباری) می گردد.
این دستگاه جهت حفاظت از انبارهای مواد شیمیایی و غذایی و دیگر انبارها و همچنین محفاظت از کابلها و سیمها و دیگرتاسیسات در مقابل زیانهای که جوندگان (موشها) به این مکانها وارد می نمایند مناسب می باشد. این دستگاه ساخت کشور تایوان است .
درصورت هر گونه نیاز به اطلاعات دیگر و مشاوره جهت سالنها و انبارهای خود از تماس با بخش فنی شرکت دریغ نفرمائید.
021-22134014
021-22134016
09122788004
سامانه دریافت و ارسال پیامک 10009122788004
www.parselectronic-co.com
parsec714@yahoo.com
دفتر مرکزی پارس الکترونیک همواره در خدمت شماست
سالها خدمت ما به شما عزیزان حاکی از رضایتمندی شما عزیزان میباشد
با ما همراه باشید تا همواره اسوده باشید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پارس الکترونیک مهندس سعید کرمانشاهی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ هفته پیش به روز شده.

پارس الکترونیک مهندس سعید کرمانشاهی
پارس الکترونیک مهندس سعید کرمانشاهی
آگهی: دستگاههای الکترونیکی دور کننده حیوانات
پارس الکترونیک مهندس سعید کرمانشاهی