برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ستاره عرش آریا

هدایت سنج رومیزی هانا hanna مدل HI2300

هدايت سنج روميزي هانا hanna مدل HI2300

ستاره عرش آریا نماینده انحصاری و رسمی هانا HANNA در ایران تامین کننده کلیه محصولات کمپانی مشهور HANNA برای مصرف کنندگان محترم در ایران.
این شرکت با در دست داشتن مجوزات و گواهینامه های دریافتی معتبر از کمپانی HANNA این اطمینان خاطر را به مشتریان میدهد که پس از خرید در صورت نیاز به خدمات پس از فروش همواره یاریگر آنان خواهد بود. ضمنا جهت اطلاع خریداران امروزه افرادی اقدام به فروش محصولات کمپانی HANNA نموده که متاسفانه هنگام ارائه خدمات و گارانتی شما را با مشکل مواجه خواهند ساخت . لذا جهت تایید فروشندگان حتما با ما تماس بگیرید.
HI2300، دستگاه EC، TDS، شوری و دما سنج رومیزی با قابلیت تنظیم رنج اتوماتیک می باشد، دستگاهی با دوام جهت اندازه گیری EC، TDS، شوری و دما می باشد. قابلیت های متفاوت این دستگاه شامل دارا بودن یک پراب چهار حلقه ای پتانسیومتری، کالیبراسیون تک نقطه ای و خروجی USB برای اتصال به کامپیوتر می باشد. این دستگاه می تواند رنج مناسب سنجش هدایت و TDS را برای اندازه گیری های متفاوت انتخاب کند . همچنین برای سنجش شوری از میزان 0.0 تا 400.0 درصد NaCl به آسانی میتوانید حالت دستگاه را روی اندازه گیری شوری تنظیم کنید.
لطفا جهت مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.
hanna-iran.blog.ir
hanna-instrumnets.blog.ir
hanna-iran.blogfa.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ستاره عرش آریا، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ستاره عرش آریا
  • تهران، تهران - خیابان شریعتی - خیابان دوات- بین قنات و سنجابی - ساختمان بهاران - پلاک 253- واحد
  • 021 2279 9056
  • واتساپ
ستاره عرش آریا
آگهی: هدایت سنج رومیزی هانا hanna مدل HI2300
ستاره عرش آریا