برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پایپ بازار

قیمت شیر فشار شکن پایلوت دار

قيمت شير فشار شكن پايلوت دار

قیمت شیر فشار شکن پایلوت دار
فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار مرکز پخش انواع شیر فشار شکن و تچهیزات تاسیساتی لوله کشی ساختمانی و صنعتی در بازار تهران
09129725603-55898121-55897048-0912972565 3
فشارشکن ها یا شیرآلات کاهنده فشار برای کاهش فشار سیالات استفاده می شوند. برخی اوقات سیالات مختلفی مانند آب در لوله ها فشار بسیار بالایی دارند و ما برای استفاده از آن ها نیاز داریم که کار فشار آنها را کاهش دهیم. فشارشکن ها در دو نوع پایلوت دار و فشار شکن بدون پایلوت تولید میگردند.

انواع شیر فشار شکن
شیر فشار شکن چدنی و فلنج دار پایلوت دار
شیر فشار شکن چدنی و فلنج دار بدون پایلوت
شیر فشار شکن برنجی رزوه ای پایلوت دار
فشارشکن های پایلوت دار را شرکت‌های مختلفی تولید می کنند. همچون شرکت هفتم تیر ، شرکت میراب، شرکت مکانیک آب، شرکت نهراب،شرکت کاریز و …

این نوع از فشارشکن ها دارای یک مدار فرمان می باشند که به وسیله یک پایلوت بر روی آن و چند شیر توپی باعث کم شدن و زیاد شدن فشار خروجی می شوند. توصیه شرکت شیراتصال، استفاده از شیرآلات فشارشکن پایلوت دار می باشد. با توجه به سایز زمان تحویل و قیمت مدنظر شما کارشناسان می توانند برای انتخاب یک برند مناسب به شما کمک بکند لطفاً در صورتیکه نیاز به خرید یک فشار شکن پایلوت دار دارید با کارشناسان پایپ بازار تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید و قیمت نیز با تخفیف مناسب حضورتان اعلام خواهد شد.
فشارشکن هایی نیز وجود دارد که پایلوت دار نیستند. آن فشار شکن ها معمولاً عمر کمتر و دقت کمتری نیز دارند. ضمن اینکه تعمیر آنها مشکل و بعد از مدتی غیر ممکن است. پس پیشنهاد ما برای شما این است که حتماً از فشار شکن های پایلوت دار استفاده کنید.

این نوع از فشار شکن ها در واقع دارای یک مدار قدرت و مدار فرمان هستند. خود فشارشکن مدار قدرت است و میزان فشار و حجم آب عبوری را کنترل می کند و پایلوت در مدار فرمان نصب می‌شود و این مسئله را به دقت تنظیم می‌کند و میزان تغییرات فشار را به مدار قدرت اعلام می دارد.
فشارشکن های پایلوت دار را شرکت‌های مختلفی همچون شرکت هفتم تیر ، شرکت میراب، شرکت مکانیک آب، شرکت نهراب،شرکت کاریز و سامسون تولید میکنند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پایپ بازار، این آگهی را اولین بار ۱۰ ماه پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

پایپ بازار
پایپ بازار
آگهی: قیمت شیر فشار شکن پایلوت دار
پایپ بازار