برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پایپ بازار

قیمت شیر تست و درین

قيمت شير تست و درين

قیمت شیر تست و درین
فروشگاه پایپ بازار مرکز پخش انواع شیر تست و درین در بازار تهران
09129725603- 55898121-55897048
شیر تست و تخلیه در واقع نوعی دریچه است که دارای عملکرد آزمایشی و عملکرد تخلیه اکسپرس است. این نوع شیر قابلیت استفاده آسان برای کاربرد در مجموعه های آسانسور تجاری و مسکونی دارد. دریچه های تست و تخلیه یک کمک برای صنعت آتش نشانی هم به حساب می آیند زیرا آنها با بریدن قطعات اضافی، نصب سیستم اتش نشانی را ساده تر می کنند. در این مقاله از پیکاتک به بررسی شیر تست و تخلیه و کاربرد و مزایا این نوع شیرآلات صنعتی می پردازیم.
شیر تست و تخلیه دارای سه حالت بسته، حالت تست با سایز 3 سانتی متر و حالت تخلیه با سایز 2.5 یا 5 سانتی متر می باشد. در حالت عادی این شیر بسته می باشد. در صورت نیاز به تست سیستم، شیر در حالت تست یعنی سایز 3 سانتی متر که معادل فعال شدن یک عدد اسپرینکلر می باشد قرار گرفته، عبور جریان از فلو سوئیچ باعث ارسال سیگنال به پنل اعلام حریق مرکزی شده و کل سیستم تست می شوند. بدیهی است در این حالت در صورت وجود آلارم هشدار، زنگ مکانیکی آن به صدا درآمده و پرشر سوئیچ نیز سیگنالی به پنل مرکزی ارسال می کند. همچنین تست عملکرد پمپ آتش نشانی با این امر امکانپذیر می باشد. در صورت بروز حریق، پس از فعال شدن اسپرینکلرها و اطفاء حریق، جهت تعویض اسپرینکلرها، ابتدا شیر پروانه ای بسته شده، سپس شیر تست و تخلیه در حالت تخلیه قرار گرفته، آب درون لوله های زون مربوطه تخلیه شده، اسپرینکلر تعویض و شیر پروانه ای باز می­شود. همچنین این شیر دارای یک نمایشگر شیشه ای (Sight Glass) جهت مشاهده و اطمینان از جریان آب درون لوله ها می باشد.
ترکیب شیر توپی و شیر تست بازرسی را در نظر بگیرید، با این تفاوت که به عنوان یک واحد تولید می‌شود، و کار را بسیار راحت‌تر می‌کند.
در مقایسه با یک شیر توپی استاندارد و یک شیر تست بازرس جداگانه، شیر آزمایش و تخلیه به معنای هزینه کمتر، قطعات کمتر، نصب آسان تر و استفاده های متعدد است. با طراحی یکپارچه، شیرهای تست و تخلیه استاندارد با ویژگی های مشترک ارائه می شوند:
شیر توپی تک دسته
یک روزنه تست 5.6K یا 8.0K
شیشه دید مقاوم در برابر دستکاری
یک پورت وصل شده برای دسترسی به سیستم
شیر تست و تخلیه در اندازه‌های مختلف، با گزینه‌های اندازه‌گیری دهانه خاص نیز وجود دارند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پایپ بازار، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ ماه پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

پایپ بازار
پایپ بازار
آگهی: قیمت شیر تست و درین
پایپ بازار