برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
باتاب صنعت اوژن

سپتیک تصفیه فاضلاب

سپتيك تصفيه فاضلاب

سپتیک تانک‌های بیوفیلمی بیسوکو مدل BIOSEPT یک تصفیه‌خانه ساده، ارزان و کوچک بوده متشکل از بسترهای طبیعی جهت حذف مواد آلی در ابعاد مختلف که با توجه به حجم فاضلاب ورودی طراحی و ساخته می‌شود. فاضلاب پس از ورود به مخزن BIOSEPT به علت کاهش سرعت جریان آن، قسمتی از مواد معلق را به صورت ته نشینی از دست می‌دهد و سپس تصفیه فاضلاب توسط باکتری‌های بی‌هوازی به روش بیوفیلمی انجام می‌شود.
تصفیه فاضلاب توسط باکتری‌های بی‌هوازی فرآیندی کاملا طبیعی است که با فراهم آوردن شرایط مناسب، چون تاریکی، رطوبت، گرما و غذای کافی، زمان 6 ماهه به 24 ساعت تقلیل می‌یابد. در این روش به دلیل عدم وجود اکسیژن، باکتری های بی‌هوازی مواد مورد نیاز خود را از تجزیه مواد آلی و معدنی موجود در فاضلاب به دست می‌آورند.
در واقع مواد آلی ناپایدار تجزیه و تبدیل به نمک‌های معدنی پایدار و گازهایی از قبیل گاز متان، گاز کربنیک، ازت و سولفید هیدروژن می‌شوند، بنابراین فاضلاب که مواد سنگین خود را از دست داده در بالای سپتیک جمع شده با ورود فاضلاب جدید که سنگین‌تر می‌باشد و در کف مخزن سپتیک ته‌نشین می‌شود به همان میزان پساب تصفیه شده از قسمت خروجی، خارج می-شود به همین ترتیب مخزن سپتیک تانک همواره پر از آب و میزان لجن تقریبا ثابت است.
مزیت سپتیک تانک‌های بیوفیلمی بیسوکو، عدم نیاز به تخلیه لجن می‌باشد.
پساب خروجی سپتیک تانک را می¬توان به روش‌های مختلف مثل چاه جذبی یا ترانشه های افقی در زمین دفن کرد یا جهت آبیاری فضای سبز استفاده نمود.

نکات شاخص
1- سرعت تحویل بالا و نصب آسان
2- هزینه مناسب
3- عدم نیاز به اپراتور و نگهداری
4- عدم نیاز به قطعات مکانیکی
5- عدم نیاز به فضا و مکان گسترده
6- مناسب برای کلیه مناطق آب و هوایی
7- ایزولاسیون کامل
8- پساب تصفیه شده و قابل استفاده جهت مصارف آبیاری
9- عدم نیاز به تخلیه لجن در طولانی مدت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

باتاب صنعت اوژن، این آگهی را اولین بار ۱۱ ماه پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

باتاب صنعت اوژن
باتاب صنعت اوژن
آگهی: سپتیک تصفیه فاضلاب
باتاب صنعت اوژن