برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پایپ ایران پلی اتیلن

انواع لوله زهکش

انواع لوله زهكش

زهکشی در لغت به معنی خارج کردن آب اضافی از زمین می باشد که یکی از کار هایی است که تقریبا از دویست سال قبل مرسوم بوده است. آب از زمین بطور طبیعی خارج می شود ولی جهت تسریع این عمل از زهکشی استفاده می شود.
یکی ازمهمترین موارد کاربردهای لوله زهکشی در اراضی کشاورزی به منظور خارج نمودن آب اضافی حاصل از آبیاری یا بارندگی می باشد که جهت ایجاد توازنی مناسب بین آب و اکسیژن خاک از یک سیستم زهکش زیر زمینی استفاده می شود.
انواع لوله های زهکشی پلی اتیلن:
لوله های زهکشی پلی اتیلن عمدتا در نوع کاروگیت و یا اسپیرال به صورت دو جداره تولید شده و نسبت به سایر لوله های ویژه ی زهکشی چون لوله های سیمانی دارای مزیت های زیادی می باشد. این لوله ها در انواع مشبک، نیمه مشبک و ساده تولید شده و در سایز ها و متراژهای مختلف موجود می باشد. این لوله ها در سایز های110 تا 2500 میلی متر موجود بوده و در متراژ های 6 تا 12 متری عرضه میشوند. این لوله ها طبق استاندارد بین المللی PE100 و PE80 تولید شده و با کیفیت و قیمت مناسب و ارزان در بازار های داخلی و خارجی ارائه میشود.
پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های زهکشی را متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، کشاورزی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.
جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله زهکشی با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.
_ پایپ ایران ، کیفیت برتر ، خدمات بهتر

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پایپ ایران پلی اتیلن، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

پایپ ایران پلی اتیلن
پایپ ایران پلی اتیلن
آگهی: انواع لوله زهکش
پایپ ایران پلی اتیلن