برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند

پکینگ اسپلش نت 150-NET 150 PACKING 2H

پكينگ اسپلش نت 150-NET 150 PACKING 2H

پکینگهای برج خنک کننده مهمترین قطعه جهت تبادل حرارت بر جهای خنک کننده به حساب می آیند. از مهم ترین پارامترهای طراحی و محاسبات برج خنک کن انتخاب دقیق پکینگ کولینگ تاور براساس کیفیت آب، دمای آب، نوع صنعت و آلودگی محیط اطراف صورت می پذیرد.
در صورت وجود آبهایی با سختی بالا و یا وجود آلاینده ها درون آب که احتمال تشکیل رسوب(scale) بر روی سطح پکینگ و به دنبال آن گرفتگی کانال ها و مجرای عبور آب وجود دارد، مناسب ترین انتخاب استفاده از پکینگ های ضد رسوب اسپلش یا پرکننده های ضد رسوب اسپلش(Splash Fill Packing) می باشد. در پکینگهای ضد رسوب اسپلش(Anti Scale Splash Packing) با توجه به اینکه قطرات آب پس از برخورد به پکینگ به قطرات ریزتر تبدیل می شود لذا پس از برخورد به سطوح تبخیر، عملاً ذرات معلّق در آب، فرصتی برای نشستن یا چسبیدن به سطوح تبخیر را پیدا نمی کنند.
بطورکلی پکینگ های ضد رسوب اسپلش مدل نت اسپلش(NET PACKING SPLASH ) مناسب ترین نوع پکینگ جهت آبهای آلوده به شمار می روند و از بین تمامی پکینگ های موجود در بازار، دارای بیشترین کاربرد می باشد. پکینگ های ضد رسوب نت 150(NET150 Packing) بر اساس طراحی شرکت 2H آلمان بوده و با توجه به شکل ظاهری آن رسوبات بر روی پکینگ تشکیل نمی شود. در آبهای با سختی بالا پکینگ نت150( NET150 Packing) ساخت 2H آلمان یکی از پرکاربردترین پکینگ های نت اسپلش می باشد. نحوه انتقال حرارت و جرم بصورت اسپلش شدن (پاشیده شدن) قطرات آب در هوا بودهو کمترین رسوب گذاری را بهمراه دارد و دارای عمری نامحدود می باشند.فرم توری شکل آن باعث می شود،انتقال حرارت وجرم روی قطره ای معلق در هوا صورت پذیرد و درنتیجه از رسوب گیری پایینی نیز برخوردار می باشند ودر رده پکینگ های ضد رسوب قرار می گیرند.
ابعاد بلوک استاندارد پکینگ نت 150 اسپلش( NET150 Packing 2H) طول 90، عرض 60 و ارتفاع 450 سانتی متر می باشدکه امکان تولید در ابعاد دیگر نیز وجود دارد.
شرکت پاک زیست فرآیند تامین کننده انواع پکینگ غشایی(پکینگ لانه زنبوری) وضد رسوب اسپلش و گرید اسپلش از جنسPP

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند
شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند
آگهی: پکینگ اسپلش نت 150-NET 150 PACKING 2H
شرکت مهندسی پاک زیست فرآیند