برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه صنعتی ناب

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

گروه صنعتی ناب دارای بروزترین خط تولید در زمینه تولید لوله پلی اتیلن ، انواع مخزن پلی اتیلن ، ، سپتیک تانک فاضلاب ، سپتیک تانک آماده ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، لوله های اسپیرال و کورتیوب با ظرفیت تولید روزانه 450 متر انواع لوله اسپیرال و کورتیوب با ضخامت بدنه 10 سانتی متر و قطر 3 متر آمادگی خود را بمنظور تجهیز و اجرای انواع شبکه های انتقال آب ، فاضلاب ، نفت در سطح زمین ، زیر زمین و دریا اعلام می نماید.

گروه صنعتی ناب بزرگترین تولید کننده سپتیک تانک اعم از سپتیک تانک پلی اتیلن (septic tank polyethylene) ، مخزن دوجداره پلی اتیلن ، سپتیک تانک بیهوازی پلی اتیلن ، چربی گیر پلی اتیلن ، منهول فاضلاب پلی اتیلن ، سپتیک تانک پلی پروپیلن ، سپتیک تانک دوجداره پلی اتیلن ، سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن در منطقه خاورمیانه افتخار همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، شرکت کیسون ، سازمان بنادر و کشتیرانی کل کشور و دارای بزرگترین خط تولید مخازن عمودی و افقی از حجم 3 متر مکعب تا 100 مترمکعب عمودی و افقی درجا و تا 3000 مترمکعب در محل آماده ارائه خدمات به تمامی شرکتهای پیمانکاری رتبه دار در سطح کشور می باشد.

بزرگترین پروژه ای که تاکنون توسط گروه صنعتی ناب در کشور ایران اجرا شده است، اجرای سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب دوجداره ، مخازن ذخیره مایعات گرم و سرد با چگالیهای مختلف، منهول انتقال فاضلاب برج میلاد به تعداد 36 دستگاه مخزن 100 مترمکعب می باشد. همچنین در سال 93 مجموعه هزار و یک شب تعداد 8 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن از گروه صنعتی ناب خریداری نموده است.

از نظر ساختمان می توان گفت سپتیک تانک پلی اتیلن مخزنی است که توسط حداقل یک دیواره به دو بخش نامساوی تقسیم شده است. در بخش اول سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت ناب مواد و ذرات درشت ته نشین شده و در کف مخزن پلی اتیلن انباشته می شوند. چربی ها و روغن های شناور نیز بر روی سطح مایع درون سپتیک تانک پلی اتیلن تجمع می نمایند.



جهت آگاهی از قیمت سپتیک تانک و سپتیک تانک فاضلاب اعم از سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک پلی اتیلنی و سایر انواع سپتیک تانک با حجم های مختلف و تحویل سپتیک تانک در شهرهای مختلف همچون سپتیک تانک در شهر مشهد یا سپتیک تانک در شهر کرمان و ... با همکاران ما تماس بگیرید.

02188721092 شماره تلفن ما جهت اخذ مشاوره در خصوص تعیین حجم سپتیک تانک و سپتیک تانک پلی اتیلنی یا تعیین ظرفیت سپتیک تانک پلی اتیلن و همچنین استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن می باشد.



میکروارگانیسم موجود در فاضلاب در شرایط بی هوازی بخشی از مواد آلاینده را تجزیه نموده و باعث کاهش بار آلودگی فاضلاب درون سپتیک تانک می گردد. دیواره تعبیه شده بین ناحیه اول و دوم سپتیک تانک پلی اتیلن باعث ممانعت از عبور مواد ته نشین شده و چربی های شناور ناحیه اول به ناحیه دوم می گردد.

بدین صورت پساب زلال شده درون سپتیک تانک پلی اتیلن به بخش دوم منتقل شده و در نهایت پساب سپتیک تانک پلی اتیلن از طریق یک لوله خروجی از مخزن سپتیک تانک بیهوازی خارج می گردد. پساب خروجی معمولاً وارد چاه جذبی می گردد.

همچنین از سپتیک تانک پلی اتیلن ناب جهت پیش تصفیه، تصفیه بیهوازی فاضلاب، متعادل سازی و یا ایستگاه پمپاژ فاضلاب استفاده می شود.

پلی اتیلن چیست؟
پلی اتیلن (PE) پلیمری از خانواده پلاستیکها با قابلیت ذوب شدن و قالب گیری است. این پلیمر از پلیمریزاسیون اتیلن که گازی بی رنگ و متشکل از دو اتم کربن و چهار اتم هیدروژن می باشد، به دست می آید. مهم ترین مشخصه های پلی اتیلن که در تولید محصولات پلیمری تاثیر گذار است، جرم مولکولی و دانسیته می باشد. جرم مولکولی پلی اتیلن وابستگی مستقیم به تعداد مونومر اتیلن موجود در ساختمان آن می باشد. از این نظر پلی اتیلن به چندین دسته تقسیم می شود.

پلی اتیلن سنگین درارای تعداد مونومر بیشتر در ساختمان خود می باشد و پلی اتیلن سبک تعداد مونومر کمتری را در ساختمان مولکولی خود دارد. پلی اتیلن سنگین مقاومت بسیار بالایی در مقابل مواد شیمیایی و خورندگی داشته و بطور وسیعی در صنایع آب و فاضلاب و تولید محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد.
اضافه کردن دوده در فرآیند تولید محصولات پلی اتیلن باعث محافظت در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید در طول فرآیند بهره برداری می گردد. این عامل مانع از تخریب محصولات پلی اتیلنی در اثر تابش نور خورشید می گردد.
پلی اتیلن مورد استفاده در تولید سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره تصفیه فاضلاب بی هوازی این شرکت از نوع سنگین (HDPE 80 (EX3 می باشد که توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر تامین می گردد.

طبق استاندارد DIN 8074 این محصول قابلیت تحمل 4 نیوتن بر میلیمتر مربع فشار در دمای 80 درجه به مدت 170 دقیقه را

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه صنعتی ناب، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

گروه صنعتی ناب
گروه صنعتی ناب
آگهی: سپتیک تانک پلی اتیلن
گروه صنعتی ناب