برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
عادل شعبانی

لکوموتیو دیزل معدنی

لكوموتيو ديزل معدني

کندی پیشروی که در اثر کندی خروج مواد معدنی و باطله ها می باشد یکی از دلایل افزایش هزینه تولید و کاهش بهره وری در معادن است . حمل و خروج مواد معدنی توسط معدنچیان و زحمات و مشقات زیاد آنان در این مورد و صدمات و خسارات جسمی و تجهیزاتی باعث تحمیل هزینه های زیادی می شوند که حتی منجر به کسری درآمد و تعطیلی معادن نیز می گردند.
استفاده از لکوموتیو که در تناژهای مختلف کاربرد موجود است راه حلی عملی حتی برای معادن کوچک است . بطور مثال شرکتی با فقط 10 کارگر و تولید پایین می تواند با خرید یک لکوموتیو 1.5 تن راندمان تولید و سرعت پیشروی خود را تا 20 درصد افزایش دهد و این بدان معنی است که اگر قیمت لکوموتیو فقط 2 برابر سود ناخالص ماهیانه شرکت باشد با افزایش تولید در ظرف 10 ماه قیمت خرید لکوموتیو مستهلک می گردد در صورتی که خرید لکوموتیو سرمایه گذاری است نه هزینه.
لکوموتبو های دیزلی در رنج 1 الی 8 تن متناسب با نیاز شما ارائه می گردد . لکوموتیوها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش با ضمانت نامه تامکو می باشد.
پس برای سفارش خرید یک لکوموتیو همین امروز اقدام کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش خرید با تلفن 09122730738 شعبانی تماس حاصل فرمایید.
جهت دریافت کاتالوگ لکوموتیو دیما به وب سایت ما مراجعه کنید :
www.miningtools.ir
http://www.abzarmadan.blogsky.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

عادل شعبانی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

عادل شعبانی
عادل شعبانی
آگهی: لکوموتیو دیزل معدنی
عادل شعبانی