برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کیمیاپاور

رکتیفایر سوییچینگ دیجیتال کیمیا پاور مدل KC506IGBT

ركتيفاير سوييچينگ ديجيتال كيميا پاور مدل KC506IGBT

رکتیفایرهای سوییچینگ کیمیاپاور، تجهیزات پیشرفته و به روز تامین انرژی الکتریکی جریان مستقیم مورد نیاز فرایندهای الکتروشیمیایی آزمایشگاه ها و صنایع گوناگون می باشند. رکتیفایر سوییچینگ دیجیتال مدل KC506IGBT بهترین گزینه تامین جریان الکتریکی مستقیم تا ۵۰۰ آمپر و ۶ ولت DC از برق تکفاز شهری است که کیفیت خروجی و دقت تنظیمات این رکتیفایر به واسطه استفاده از روش مدولاسیون پهنای پالس (PWM) منحصر بفرد است. سوییچینگ رکتیفایر KC506IGBT در فرکانس ۳۳kHz موجب راندمان فوق العاده عملکرد آن با وجود ابعاد مناسب دستگاه می شود. این رکتیفایر مجهز به آمپرمتر و ولتمتر دیجیتال برای کنترل و نظارت خروجی DC دستگاه می باشد. علاوه بر طراحی مهندسی بینظیر رکتیفایرهای سوییچینگ کیمیاپاور، در تولید آنها از قطعات باکیفیت و بادوام اورجینال اروپایی استفاده شده است.
رکتیفایر سوییچینگ کیمیاپاور دستگاهی چندمنظوره قابل بهره برداری در اغلب پروسه های الکتروشیمیایی الکترولیز از قببل استحصال فلزات طلا، مس و نیکل به روش الکترووینینگ EW، پالایش الکتریکی فلزات آنتی موان و سرب به روش الکتروریفانینگ ER، تولید هیپوکلریت سدیم (آب ژاول) به روش الکتروکلرینیشن، تصفیه پساب و آب به روش الکتروکگولیشن EC، پاکسازی فلزات به روش الکتروپالیشینگ EP و نیز آبکاری انواع قطعات است.
رکتیفایرهای سوییچینگ کیمیاپاور برخلاف رکتیفایرهای رایج بازار، دارای قابلیت شگفت انگیز تحویل جریان مستقیم بسیار صاف و بدون اعوجاج در جریان نامی بدون آنکه در شرایط کارگاهی داغ شوند هستند. این رکتیفایرها کاملا قابل رقابت با نمونه های معتبر اروپایی می باشند

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کیمیاپاور، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

کیمیاپاور
کیمیاپاور
آگهی: رکتیفایر سوییچینگ دیجیتال کیمیا پاور مدل KC506IGBT
کیمیاپاور