برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سلطانی

تولید و فروش تالک سبک بهداشتی ممتاز

توليد و فروش تالك سبك بهداشتي ممتاز

تالک ماده ای معدنی، خالص، بی بو و عاری از مواد سمی می باشد که ریزترین پودر ها از آن ساخته می شود از این رو به طور گسترده ای در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.
از این رو شرکت معدن کاوان اقدام به تولید تالک سفید و سبکی از کلوخه خالص وارداتی نموده است که برای صنعت بهداشتی و آرایشی به علت سفیدی خیلی بالا ، دانه بندی بسیار ریز (مش 2500) و فوق سبک بسیار مناسب در بسته بندی های پاکت و بیگ بگ می باشد. بر همین اساس معدن کاوان آماده همکاری با شما عزیزان تولید کننده می باشد.
ویژگی های طبیعی تالک باعث پایداری بافت ماده آرایشی، ماندگاری بالای آن روی پوست و ضد آب بودن آن می شود و همچنین خاصیت جاذب آن می تواند جذب روغن، رطوبت و عرق تولید شده توسط پوست را ایجاد کند. علاوه بر آن تالک می تواند به عنوان یک پوشش دهنده خوب برای منافذ باز پوست عمل کند. از پودر تالک به عنوان رقیق کننده رنگدانه ها در مواد آرایشی استفاده می شود.
از مصارف دیگر این پودر استفاده از آن در شامپو های خشک به دلیل خاصیت جذب چربی است.پودر تالک نه تنها در تولید صابون مورد استفاده قرار می گیرد بلکه از این ماده در پاک کننده ها و پودر های لباس شویی، پودر نوزاد و پودر های عرق گیر نیز استفاده می شود.
همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :
پل های ارتباطی با شرکت معدن کاوان
تلفن: 44746167-021
تلفن همراه: 7973623-0990
واتس آپ: 7973623-0990
وبسایت: www.madankavan.com
ایمیل: info@soltansamanco@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سلطانی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

سلطانی
سلطانی
آگهی: تولید و فروش تالک سبک بهداشتی ممتاز
سلطانی