برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سلطانی

فروش تالک درجه یک صنعتی برای ایزوگام

فروش تالك درجه يك صنعتي براي ايزوگام

کاربرد پودر تالک معدن کاوان در تولید ایزوگام
چرا تالک صنعتی معدن کاوان برای ساخت عایق های رطوبتی و ایزوگام بهترین است؟
شرکت های تولید عایق های رطوبتی برای ساخت محصولات خود با صرفه اقتصادی در هزینه ها، نیاز دارند وارد بازار خرید و فروش پودرهای میکرونیزه معدنی همانند تالک گردند. شرکت معدن کاوان تولید کننده تالک صنعتی درجه یک می باشد.
کاربرد پود تالک در صنعت عایق
در اثر خردایش سنگ معدنی تالک، پودر سفید رنگ و نرمی بدست می‌آید که در صنایع تولیدی عایق کاربرد فراوان دارد.از کاربردهای پودر تالک معدن کاوان در تولید ایزوگام به عنوان ماده‌ی تثبیت کننده در شیره‌ی اصلی مواد اولیه است که باعث پایداری و افزایش ایستادگی لایه می‌شود. وجود تالک در شیره‌ی اصلی ایزوگام امری ضروری است اما اندازه و میزان آن در ترکیب ماده‌ی اصلی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به طوری که کمبود تالک کاهش پایداری و افزایش میزان تالک شکنندگی لایه‌ی ایزوگام را در پی دارد.
در انبارهای نگهداری ایزوگام، برای جلوگیری از چسبیدن رول‌های ایزوگام در اثر گرمای تابستان به کار می‌رود. در تهیه‌ی آسفالت به عنوان ماده‌ی تکمیلی در کنار ماده‌ی قیراسیون به منظور افزایش دوام و پایداری استفاده می‌شود که این امر مانع از تجزیه‌ی قیر در برابر شرایط جوی می‌گردد.
ویژگی‌های پودر تالک
پودر تالک به کاررفته در صنایع عایق‌کاری جهت پوشش بام باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد.از تالک با رنگ روشن و دارای عیار پایین در تهیه‌ی ایزوگام استفاده می‌شود ‌.ابعاد دانه بندی پودر تالک با مشخصه مش بیان می‌شود که برای پایداری پوشش بام کلی ،۱۰۰ درصد کمتر از ۸۰ مش و یا ۴۰ درصد کمتر از ۲۰۰ مش باشد. همچنین درصد خلوص پودر تالک با آش بیان می‌شود که عموما آش پایین یا درجه خلوص کم، کاربرد بیشتری دارد. به غیر از استفاده در صنایع تولیدی، عایق در صنایع سد سازی، رنگ سازی، لعاب، ریخته‌گری، ساختمان سازی، سیم و کابل، خوراک دام و طیور، لاستیک سازی، فیلر پلاستیک، انواع آجر نسوز و چاه آرت کاربرد چشمگیری دارد.



همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :
شرکت معدن کاوان
پل های ارتباطی با شرکت معدن کاوان
تلفکس: 66085508-021
تلفن:44746167-021
تلفن همراه: 7973623-0990
وبسایت: www.madankavan.com
ایمیل: info@madankavan.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سلطانی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

سلطانی
سلطانی
آگهی: فروش تالک درجه یک صنعتی برای ایزوگام
سلطانی