برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوین هیدروکن

تاپشل باتمشل گلدانی شفت هدسنتر تانک روغن کولر هیدروکن

تاپشل باتمشل گلداني شفت هدسنتر تانك روغن كولر هيدروكن

قطعات هیدروکن :
پوسته اصلی هیدروکن از دو بخش مجزا به نام تاپشل و باتمشل تشکیل شده است. تاپشل که در قسمت فوقانی هیدروکن بر روی باتمشل بسته می شود محفظه ای است که در آن کانکیو قرار می گیرد و عمل خردایش در آن ضورت می گیرد. بار ورودی از قسمت بالای تاپشل، از بین بازو های آن وارد سنگ شکن می شود. تاپشل توسط دوازده پیچ اصلی به باتمشل هیدروکن بسته می شود. بار ورودی تحت فشار بین دو قطعه منگنزی هیدروکن یعنی منتل و کانکیو خورد می شود. منتل و کانکیو به شکل مخروطی می باشند. منتل بر روی هدسنتر شفت بسته می شود. با تغییر سایز منتل و کانکیو سایز بار ورودی و خروجی هیدروکن تغییر می کند. شفت اصلی هیدروکن که حرکت دورانی لنگ آن باعث تغییر فاصله بین منتل و کانکیو می شود از جنس فولاد mo40 می باشد.
بر روی شفت اصلی سنگ شکن هیدروکن ابتدا هدسنتر که مخروطی شکل می باشد قرار می گیرد سپس منتل بر روی آن بسته می شود. حرکت لنگ شفت هیدروکن باعث تغییر فاصله منتل و کانکیو ودر نتیجه خردایش بار ورودی می شود. انرژی لازم برای دوران مجموعه شفت و هدسنتر و منتل هیدروکن از یک دینام 125hp تامین می شود. انرژِی دورانی اکتروموتور توسط مجموعه هوزینگ هیدروکن به دنده کرانویل منتقل می شود. چرخش دنده کرانویل که در انتهای بوش فولادی قرار دارد باعث دوران شفت هیدروکن می شود. البته در صورتی که هیدروکن را به عنوان سنگ شکن اولیه و قلوه شکن بخواهند استفاده کنند باید سایز تاپشل آن را تغییر داد. در سنگ شکن هیدروکن از دو نوع منتل 2 و 4 استفاده می شود که منتل 2 همراه کانکیو 2 یا 4 بر روی هیدروکن بسته می شود. در این صورت سنگ شکن به عنوان ماسه ساز مورد استفاده قرار می گیرد. در هر دو حالت فوق از تاپشل 4 استفاده می شود.اما اگر بخواهیم از سنگ شکن هیدروکن به عنوان درشت شکن استفاده کنیم باید منتل 4 را همراه کانکیو های 4 ،5/5 ، 6/5، 7 و یا 8 استفاده کنیم.
فرآیند خردایش در هیدروکن با اصطکاک بالایی همراه است و به همین دلیل گرمای زیادی میان بخش‌‌های درگیر ایجاد می‌شود. برای اینکه دستگاه قفل نکند و قطعات با مشکل روبرو نشوند، روانکاری و خنک‌سازی صورت می‌گیرد. کولر هیدروکن و تانک روغن و سامانه‌ی روغنکاری هیدروکن، مانند رگ‌های هیدروکن هستند که این دستگاه را زنده و در حال کار نگاه می‌دارند. ظرفیت تانک روغن سنگ شکن هیدروکن، 300 لیتر روغن 220 می باشد. روغن ابتدا از صافی هایی که در تانک هیدروکن تعبیه شده است عبور می کند. سپس وارد پمپ روغن C94 با ظرفیت 60 لیتر در دقیقه می شود شفت پمپ جهت حرکت به یک دینام 3hp کوبله شده است. روغن بعد از عبور از پمپ، جهت کاهش دما وارد سردکن هیدروکن می شود. روغن خروجی از سرد کن هیدروکن توسط لوله ای وارد سلول شده و در انتها به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت بالایی آن توسط یک شیلنگ به ورودی لوله کنگره ای در بدنه باتم شل وصل می شود که بخشی از آن جهت روغن کاری بوش کنگره ای و دنده های کرانویل و پینیون وارد باتم شل می شود و قسمتی از آن جهت روغن کاری بلبرینگ های هوزینگ وارد آن می شود. بخش دوم روغن سرد شده از سلول توسط شیلنگی وارد گلدانی می شود که بعد از عبور از پیستون و شیارهای کفگرد ها وارد بوش اکسنتریک می شود بعد از سرریز شدن ازقسمت فوقانی بوش اکسنتریک از باتم شل خارج می شود سپس جهت سرد شدن وارد تانک روغن می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوین هیدروکن، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

نوین هیدروکن
نوین هیدروکن
آگهی: تاپشل باتمشل گلدانی شفت هدسنتر تانک روغن کولر هیدروکن
نوین هیدروکن