برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شومینه الکلی دنا

شومینه الکلی دنا

شومينه الكلي دنا

شومینه الکلی دنا:
شومینه دنا با تکیه بر سال ها تجربه در امر ساخت و تولید ، اقدام به تولید شومینه های الکلی نمود. انواع شومینه های الکلی ساخت مجموعه شومینه الکلی دنا دارای ابعاد متفاوت برنر الکلی همراه با تجهیزات می باشد. در برخی از شومینه الکلی از شیشه و اجناس دیگری استفاده شده، که در آن از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

ساخت و ابعاد شومینه الکلی یا شومینه اتانولی:
گروه تولیدی شومینه الکلی دنا در زمینه تولید فعالیت می کند. دستگاه های ما با دقیقترین ابعاد قابلیت کارآیی را دارند. در نتیجه ما قابلیت ساخت تمام سفارشات شومینه اتانولی یا همان شومینه الکلی خود را به صورت سفارشی در تمام ابعاد و مدل های موجود داریم.

طرز سوختن شومینه الکلی یا اتانولی:
شومینه الکلی دارای ابعاد مختلف می باشند که به سفارش مشتری متفاوت می باشد، بستگی به ابعاد دهنه شعله مقدار سوخت مصرفی شومینه های الکلی متفاوت می باشد.

سوخت مصرفی شومینه الکلی:
سوخت مصرفی این مدل شومینه الکلی اتانول می باشد. در بازار شومینه الکلی انواع این نوع سوخت ها وجود دارد و به آسانی قابل دسترسی می باشد. الکل مصرفی دارای خلوص متفاوت است و نتیجه سوخت هر کدام متفاوت. پس در زمان تهیه سوخت الکل خود دقت لازمه را داشته باشید.

فواید شومینه الکلی:
در نتیجه سوختن الکل در شومینه الکلی گاز CO2 منتشر می شود. این همچنین بخش اعظمی از بازدم انسان بوده و در نتیجه خاصیت مسمومیت های ناشی از سوختن گاز طبیعی خانگی را ندارد. در نتیجه شومینه الکلی گزینه بسیار مناسبی برای منازلی که امکان دسترسی به دودکش را ندارند می باشد.


- شومینه الکلی
- شومینه دیواری الکلی
- شومینه طرح LCD الکلی
- شومینه داخلی الکلی
- شومینه خارجی الکلی
- شومینه مدرن الکلی
- شومینه کلاسیک الکلی
- برنر تکی شومینه الکلی
- شومینه سنگی الکلی
و...

همپنین گروه تولیدی شومینه دنا توانایی ساخت و اجرای انواع طرح های شما را نیز دارد.

مراجعه حضوری به صورت رایگان صورت می پذیرد

www.denadecor.com
www.denadecor.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شومینه الکلی دنا، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ سال پیش به روز شده.

شومینه الکلی دنا
شومینه الکلی دنا
آگهی: شومینه الکلی دنا
شومینه الکلی دنا