برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مرادخانی

تولید وفروش آینه های دکوراتیو وتزِئینی در اصفهان

توليد وفروش آينه هاي دكوراتيو وتزِِئيني در اصفهان

تولید وفروش انواع آینه های دکوراتیو بسیار زیبادرجه یک صادراتی وآیینه های خارجی در شکل های مختلف شکسته ومنحنی **در رنگهای سفید،دودی،برنز،مسی،طلایی،شرابی،زیتونی و...تحویل درکمترین زمان ممکن ***وارسال به اقسام نقاط کشور***
*آینه های پخدار دکوراتیو امروزه به دلیل کوچک شدن فضاها و زندگی در سوییت ها و آپارتمان های کوچک به کارگیری ترفندهای دکوراسیون و راهکارهای ساده اما هوشمندانه می تواند تاثیرات معجزه آسایی بر فضا داشته باشد.

آینه کاری برای هر اندازه و هر طرحی
مهم نیست مکان شما چقدر بزرگ باشد. از خصوصیات آینه کاری با وجود طراحی های متنوعی که دارد، می توانیم آینه مناسبی را برای هر فضایی بسازیم.
در صنایع شیشه و آینه مرادخانی قبل از تدوین هر محصول، طراحی و تدوین نقشه انجام می شود.
نتیجه
آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه های تزیینی و زیبا یی است که می توان از آن برای زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد. استفاده از آینه های دکوراتیو می تواند به شما در ایجاد فضایی زیبا و شکیل کمک کند و همچنین دکوراسیون داخلی منزل شما را پر زرق و برق کند. آینه های تزئینی گزینه ای جالب و اقتصادی برای تزیین منزل و محل کار شما هستند. همچنین استفاده از آنها در آپارتمان های کوچک باعث می شود فضای خانه بزرگتر و دلپذیرتر به نظر برسد. این آینه ها در رنگ های مختلف موجود هستند و با هر سلیقه ای قابل تطبیق هستند. می توانید آنها را به هر شکلی که دوست دارید مرتب و نصب کنید و حتی می توانید چیدمان آنرا عوض یا فاصله هر آینه را به دلخواه تغییر دهید.
شما می توانید آینه دکوری مورد نظر خود را در رنگ و ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. همچنین می توانید با موبایل خود از منزل خود عکس بگیرید و از طریق تلگرام یا اینستاگرام برای کارشناسان ما ارسال کنید.تلفن ٍثبت سفارش 09133275130
کارشناسان ما به شما کمک می کنند آینه دکوری مورد نیاز خود را در رنگ و اندازه مناسب با چیدمان منزل و ابعاد دیوار خود سفارش دهید.
تمامی محصولات امکان انتخاب سایز، رنگ و متریال مورد نظر را به شما می دهند و قیمت آینه دکوراتیو بر اساس انتخاب شما در اختیار شما قرار می گیرد.

فروش شیشه های رنگی بین کابینت (لاکوبل) با تنوع رنگ و ضمانت فروش و اجراء انواع شیشه سکوریت، خم، لمینت ،بابیش از 70سال تجربه
تلفن و تلگرام: 09133275130-09130679676
اینستا sfahanmirror@

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مرادخانی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

مرادخانی
مرادخانی
آگهی: تولید وفروش آینه های دکوراتیو وتزِئینی در اصفهان
مرادخانی