برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گلپیرا سبز

قیمت چوب پلاست روف گاردن در مازندران

قيمت چوب پلاست روف گاردن در مازندران

راهنمای نصب چوب پلاست:
این نکته بسیار مهم باید مورد توجه قرار بگیرد؛ قبل از نصب چوب پلاست poly wood شما باید زیر سازی را با استفاده از قوطی های فلزی و یا متریالی که مناسب چوب پلاست می باشد استفاده کنید.
1. بعد از خرید چوب پلاست سعی کنید در مکان مورد نظر قبل از اجرا در یک سطح صاف قرار دهید تا چوب ها دارای قوس و اعوجاج نگردد.
2. چوب پلاست ها را سعی کنید حتماً به صورت افقی قرار دهید مخصوصاً در محیط های مرطوب ( مازندران )
3. طوری چوب پلاست ها را قرار دهید که جریان هوا در آن برقرار باشد.
4. تهیه پیچ سرمته گالوانیزه و کلیپس جهت قفل و بست
حالا نوبت به اجرای چوب پلاست در بام خواهد بود.
1. پیشنهاد می کنیم که قبل از اینکه چوب پلاست را شروع کنید؛ تمام عملیات اجرایی در ساختمان را به اتمام رسانده باشید تا به چوب های شما آسیب نرسد.
2. نکته بعدی اینکه شما باید پروفیل را نسبت به طرح مورد نظر تراز کنید که چوب ها به راحتی بر سطح قوطی های فلزی قرار بگیرد.
3. شما می توانید از انواع قوطی ها ، آلومینیوم و حتی از نوع چوب پلاست استفاده کنید. بستگی به شرایط محیطی و بودجه شما به تیم اجرا باید از هر یک از این متریال ها استفاده کنید.
4. اگر تصمیم گرفتید که از قوطی های فلزی استفاده کنید می توانید از ابعاد 4*4 ، 3*3 ،4*2 یا 2*2 بکار ببرید؛ جهت جلو گیری از زنگ زدن در شرایط آب و هوایی مخصوصاً در مازندران حتماً از ضد زنگ ، الکترو استاتیک ، کوره ای یا اپوکسی استفاده کنید.
5. پیشنهاد می کنیم از قوطی فلزی استفاده کنید و چهار جهت قوطی را عایق کنید؛ فواصل بین قوطی ها را باید 30 سانتی متر در نظر بگیرید تا باعث صدا در هنگام رفتن بر روی چوب نشوید.
6. در هنگام نصب حتماً از پیچ گالوانیزه استفاده کنید؛ ابتدا سطح مورد نظر چوب را با خزینه سوراخ کنید( تا باعث شکستن چوب ) نگردد. سپس با پیچ گالوانیزه به قوطی فلزی مهار کنید.
7. جهت انقباض و انبساط چوب در برابر سرما و گرما ؛ باید بین چوب ها فاصله ایجاد کنید. برای نظم دادن به سطح کار حتماً از کلیپس استفاده کنید که هم نظم و هم فواصل را به صورت دقیق به شما بدهد.
8. هنگام رسیدن به انتهای چوب و اگر قرار شد چوب بعدی از همان نقطه شروع شود؛ شما باید دو عدد قوطی را در کنار هم جوش دهید .
جهت اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای چوب پلاست با ما در ارتباط باشید

www.golpirapars.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گلپیرا سبز، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

گلپیرا سبز
گلپیرا سبز
آگهی: قیمت چوب پلاست روف گاردن در مازندران
گلپیرا سبز