برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت ایمن درسازه پارت

شیشه حمام|شیشه حمام ایمن در سازه پارت

شيشه حمام|شيشه حمام  ايمن در سازه پارت

طراحی شیشه های مخصوص حمام

شیشه حمام در حمام های مدرن برای تفکیک و جداسازی فضای تر از سایر بخش ها، نصب می شود. همچنین نصب شیشه موجب زیبایی بیشتر فضای حمام و بهداشتی تر شدن آن می شود. در حال حاضر در صنعت ساختمان سازی از مصالح مقاوم و عایق بیشتر استفاده می شود. شیشه سکوریت یکی از مصالح عایق و ایمن مورد استفاده در ساختمان است. به علت ایمنی و زیبایی کاربرد بسیار زیادی در ساختمان پیدا کرده است.

به علت کوچکتر شدن مساحت منازل به طور معمول از یک فضای واحد کوچک برای سرویس و حمام استفاده می شود. در ان حالت بهترین گزینه تفکیک آنها به وسیله یک دوردوشی شیشه ای می باشد.

با این روش بخار و آلودگی های ناشی از حمام به سایر بخش های سرایت نمی کند. بنابراین استفاده از حممام شیشه ای به بهداشتی تر شدن فضای سرویس و حمام کمک می کند. امروزه استفاده از شیشه های مقاوم مانند شیشه سکوریت در دکوراسیون منازل امری رایج است که علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز می باشد. پارتیشن شیشه ای حمام در بیشتر ساختمان های مدرن با مساحت کوچک اجرا و نصب می شود.

با توجه به سلیقه مشتری می توان از انواع شیشه حمام با فریم و یا بدون فریم و فریم لس استفاده کرد. شیشه حمام به طور معمول به صورت ریلی، لولایی و اسپایدری اجرا می شود. با استفاده از یراق آلات شیشه سکوریت می توان به زیبایی دور دوشی شیشه ای اضافه کرد. کیفیت شیشه سکوریت مورد استفاده در حمام در زیبایی و طول عمرر حمام شیشه ای تاثیر گذار است.

انواع شیشه حمام

حمام شیشه ای را می توان به دو طریق لولایی و ریلی نصب و اجرا کنیم. اجرای کابین حمام به صورت فریم لس یا فریم دار است. برای شیشه حمام ریلی و لولایی از شیشه مقاوم مانند شیشه سکوریت استفاده می شود. یکی دیگر از انواع شیشه مورد استفاده در حمام شیشه ریلی می باشد. با استفاده از شیشه سکوریت فریم لس زیبایی حمام و سرویس بهداشتی را می توان دو برابر کرد.

برای هر یک از انواع شیشه حمام می توان از نوع فریم لس و فریم دار شیشه استفاده کرد. ولی اجرای شیشه به صورت فریم لس علاوه بر زیبایی، امکان تجمع آلودگی را به حداقل ممکن می رساند. بنابراین برای کابین حمام استفاده از روش فریم لس توصیه می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت ایمن درسازه پارت، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت ایمن درسازه پارت
شرکت ایمن درسازه پارت
آگهی: شیشه حمام|شیشه حمام ایمن در سازه پارت
شرکت ایمن درسازه پارت