برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فناوری دانش

کنیتکس نانو پادنار

كنيتكس نانو پادنار

کنتیتکس و انواع آن
بسیاری از افراد برای اجرای نما و دیوار ساختمان خود به درستی از گزینه های موجود اطلاع ندارند. اینکه کنیتکس چیست و چه ویژگی هایی دارد که بتوانند انتخاب کنند از آن استفاده کند یا خیر و یا اگر استفاده نمودند از کدام نوع کنیتکس استفاده کنند.
به طور کلی کنیتکس های پادنار
به چهار نوع کنیتکس نانو و کنتکس روغنی و کنیتکس پلاستیک و کنیتکس اکرولیک تقسیم بندی می شود.

این نوعها هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و باید متناسب با ویژگی های هر کدام از آن ها استفاده نمود.

شما می توانید این نوع کنیتکس ها را بررسی نموده و بهترین نوع را متناسب با چیزی که می خواهید خریداری نمایید.

کنتیتکس نانو : پوششی اقتصادی و زیبا ، جهت دیوار و نمای ساختمان در معرض باران و رطوبت زیاد است که در ترکیب آن از نانو ذرات آبگریز کننده استفاده میشود

کنیتکس پلاستیک : کنیتکسی بر پایه آب بوده و برای فضای داخلی و داخل ساختمان مناسب بوده و دلیل آن هم این است که رطوبت بر روی تاثیر منفی گذاشته و آن را خراب می کند و سبب ترک خوردن و تبله شدن کنیتکس می شود. بنابراین نمی توان از آن در شهر ها و فضاهایی که رطوبت بسیار دارد استفاده نمود و باید از کنتیتکس نانو استفاده کرد .


کنیتکس روغنی : کنیتکس روغنی بر پایه بنزین بوده و این خود یک سری مزیت و معایب را برای این نوع کنیتکس به همراه داشته است. مهمترین مزیت آن این است که می توان در فضاهای بیرون نیز از آن استفاده نمود. در آن طرف به همین علت خشک شدن این نوع کنیتکس مدت زمان بیشتری طول می کشد که برای افرادی که نیاز به اتمام کار در سریعترین زمان دارند مشکل ساز است. همین بر پایه بنزین بودن سبب انتشار بوی نامطبوع تا زمان خشک این نوع کنیتکس می شود. همچنین در استفاده از کنیتکس در فضاهای داخلی باید بسیار محتاط بودن زیرا امکان اشتعال با یک جرقه وجود دارد.

کنیتکس اکرولیک : این نوع کنیتکس توانسته با تلفیق دو نوع کنیتکس پلاستیک و کنیتکس روغنی ویژگی های جدید برای مشتریان و مجریان به همراه داشته باشد. همین ویژگی ها سبب تا نسبت به دو نوع کنیتکس دیگر کنیتکس اکرولیک طرفداران بیشتری داشته باشد. به همین جهت این نوع کنیتکس خطر اشتعال نداشته و بدون بوی بد نیز می باشد. در مقابل رطوبت و آب و باران مقاوم بوده و می توان در نمای خارجی ساختمان نیز از آن استفاده نمود. حلال این نوع کنیتکس آب بوده و بعد از خشک شدن کنیتکس قابلیت شستشو دارد.
کنیتکس ها دارای سه نوع دانه بندی کوچک و دانه بندی متوسط و دانه بندی بزرگ می باشد.

کنیتکس بیشتر بر روی نمای سیمانی انجام می شود و عمدتا کنیتکس با استفاده از دستگاه پمپ باد اجرا و پیاده سازی می شود. برای چسبندگی بهتر و عدم تبله شدن کنیتکس به طور اصولی باید با واتر جت صنعتی نما را پاکسازی نماییم. و در قسمت هایی که سطح سیمانی پوسه پوسته شده است باید ترمیم شود.

هزینه اجرای انواع کنیتکس:
هزینه اجرای کنیتکس بر اساس متر مربع محاسبه می شود. برای استعلام قیمت کنیتکس و هزینه اجرا می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

بهترین زمان اجرای کنیتکس

اگر قصد اجرای کنیتکس دارید باید بدانید زمان مناسب برای اینکار چه موقع بوده و از قبل برای آن برنامه ریزی کنید. بهتر است در فصولی که بارندگی دارد کنیتکس انجام نشود. البته این مورد مربوط به اجرای نمای ساختمان می باشد. زیرا رطوب و نم سطوح ساختمان سبب جلوگیری از چسبندگی خوب آن شده می شود و بعدا دچار تبله می گردد. ضمنا در زمان هایی که ما بیش از ۴۰ درجه می باشد نیز انجام کنیتکس مناسب نمی باشد. البته این مورد برای زمان هایی که دما زیر صفر درجه می باشد نیز می شود. به طور کلی بهترین زمان برای اینکار اواخر پاییز تا اوایل آن و در طرف دیگر اوایل بهار تا اوایل تابستان می باشد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فناوری دانش، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت فناوری دانش
شرکت فناوری دانش
آگهی: کنیتکس نانو پادنار
شرکت فناوری دانش