برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فناوری دانش

فروش ژل میکروسیلیس پادنار

فروش ژل ميكروسيليس پادنار

ژل میکروسیلیس یا دوده سیلیسی ذرات بسیار ریزی هستندکه دارای ساختاری آمورف(غیربلوری) هستند. همچنین بعنوان یک محصول فرعی(by product) از تولیدات متالیک سیلیکون و آلیاژهای فروسیلیس از کوره های قوس الکتریک بدست می‌آیند. ریزی ذرات آن در حدود 0.1 تا 0.2µ و سطح ویژه آن حدودا 20m²/gr می‌باشد. در مقایسه با ذرات سیمان حداقل یکصد برابر کوچکترند.(سطح ویژه ذرات سیمان حدودا 0.22m²/gr می‌باشد.)

ژل های میکروسیلیس:

نانو ژل

سیلیکا ژل (دوغاب)سیلیکا

ژل (دوغاب)سیلیکا

ژل آب بند پی

ژل میکروسیلیس الیافی

پاور ژل میکروسیلیس


ژل میکروسیلیکا بعنوان یکی از مواد جایگزین سیمان ،در بتن باعث افزایش مقاومت، پایداری شیمیایی و دوام خواهد شد. و با درجه خلوص بیش از 90 درصد سیلیکا(SiO2) بعنوان فعال ترین پوزولان می‌باشد. پیشرفت در زمینه علم مصالح و تحقیق روز افزون در مورد مواد متشکل بتنی باعث دستیابی به مصالحی شده. که استفاده از آنها به نوبه خود توانسته است اثرات شگرفی در تولید بتن پر مقاومت بر جای گذارد. دوده سیلیسی (میکروسیلیس) از جمله موادی است که توانسته است این نقش را بخوبی ایفا نماید.
استفاده از این ماده چه بصورت جایگزین بخشی از مواد سیمانی و چه بصورت مواد مضاعف توانسته است، پاره ای از اشکالات بتن های معمولی را از بین برده و ویژگی های و مشخصات بسیار بهتری به بتن تولید شده بدهد. ژل‌ میکروسیلیس شکل ریزی از مواد سیلیسی می باشد. که با هیدروکسید کلسیم Ca(OH)2 آزاد شده از آبگیری (هیدراتاسیون) سیمان ترکیب شده و ژل جدیدی (C-S-H) را می سازد. این ترکیب عنصر اصلی مقاومت اضافی چنین بتن هایی است و همچنین باعث کاهش تخلخل و بهم فشردگی ذرات متشکله می گردد.

مهمترین اثرات:

یکی از مهمترین اثرات واکنش های شیمیایی مواد پوزولانی همچون میکروسیلیس کاهش قلیایی های فلزی و محدود کردن PH در یک سطح مطئن (13/6 الی 12/5) به لحاظ پایداری آنها و ترکیبات غیرقابل انبساز می باشد. بنابراین خطر فعل و انفعالات دراز مدت قلیایی ها کم خواهد شد. در چنین واکنشی میکروسیلیس هیدرواکسید کلسیم را به ترکیبات پایدارسیلیکات کلسیم تبدیل می‌نماید.
می توان ادعا نمود که افزایش 20 درصد ژل‌میکروسیلیس به نسبت جرم سیمان مصرفی، تقریبا تمام هیدرواکسید کلسیم سیمان را به سیلیکات کلسیم تبدیل خواهد کرد. هیدرواکسید کلسیم موجود در بتن، در آب خمیر بتن محلول بوده و به مرور زمان در ماترسی سخت شده بتن بصورت پودر کربنات کلسیم بر روی سطح بتن طاهر و ترکیب آن با سولفات ها، تشکیل گچ و یا سولفور آلومینات کلسیم را به چندین برابر افزایش حجم داده که این تغییر حجم عامل تخریب بتن می‌شود. بنابراین بتن پرمقاومت (HPC) یا (VHS) متشکل است از سنگدانه، آب، سیمان، مواد فوق روان کننده(ملامین سولفاته یا نفتالین فرمالدئید) و میکروسیلیس.

افزایش مقاومت فشاری؛

با استفاده از (ژل‌ میکروسیلیس) تولید بتن‌های با مقاومت 80 تا 140 Mpa دور از دسترس نیست. افزایش نسبت به زمان بر اساس تداوم آبگیری سیمان و کاهش درصد تخلخل بین مواد متشکله در مرحله ایجاد چسبندگی بوجود آمده و این افزایش قابل توجه در خلال 3 تا 28 روز و بشرط عمل آوری و نگهداری در شرایط مرطوب ایجاد می‌شود.

خواص

از خواص مهم میکروسیلیس (میکروسیلیکا) افزایش کارآیی بتن در موارد زیر می‌باشد.

تامین چسبندگی بالای بتن و جلوگیری از تفرق سنگدانه ها در کارهای بتن پاشی (شاتکریت)که از اهمیت بسزایی برخوردار است
پایداری مخلوط به هنگام پمپاژ در ساختمان‌های بلند. فاشر تولید شده به هنگام پمپاژ بتن در ارتفاعات، آب را به بیرون از مخلوط میراند و باعث می‌شود سنگدانه‌ها مسیر لوله را مسدود نمایند. استفاده از مقادیر بسیار کم دوده سیلیسی(در حدود ۵ کیلوگرم بر متر مکعب بتن) منافذ موئینه را پر نموده و نیروی کشش سطحی این ماده آب و سایر اجزا مخلوط را در جای خود نگه می‌دارد و مخلوط را پایدار و امکان پمپاژ در ارتفاعات مورد نظر را فراهم می‌آورد.

مزایای میکروسیلیکا
مصرف میکروسیلیس (میکروسیلیکا) مقاومت فشاری، مقاومت کششی، مدول الاستیسیته بتن و چسبندگی را بالا می‌برد.
مصرف میکروسیلیس خواص الکتریکی بتن را تغییر داده و مانع از خوردگی آرماتورها می‌شود.
مصرف میکروسیلیس بتن را در مقابل حملات شیمیایی محافظت می‌کند.
مصرف میکروسیلیس باعث روانی و سهولت اجرای بتن می‌شود.
مصرف میکروسیلیس دوام و عمر بتن را طولانی میکند .
مصرف میکروسیلیس نفوذ ناپذیری بتن را افزایش می دهد ..
مصرف میکروسیلیس توده بتن را متراکم می‌کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فناوری دانش، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت فناوری دانش
شرکت فناوری دانش
آگهی: فروش ژل میکروسیلیس پادنار
شرکت فناوری دانش